AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Det hele startet med at jeg for 1 år siden plutselig ble så plaget med kviser i armhulene i lang tid. Legen anbefalte meg å prøve Hibiscrub, og det fungerte som bare det. Har ikke hatt en eneste kvise i armhulen siden, og jeg bruker ikke Hibiscrub der lenger. Etter påsken begynte jeg å få så mange små urenheter i ansiktet, og tenkte jeg skulle prøve og vaske meg med Hibiscrub der. Etter noen dager er huden min nesten helt kvisefri! Er det flere som har opplevd dette? Dette er jo en såpe som operasjonsleger vasker seg med før en operasjon, så den bør jo være grei for huden. Anonymous poster hash: 07a2a...19c
Yzma Skrevet 23. april 2015 #2 Skrevet 23. april 2015 Jeg vet ikke hva hibiscrub er, men at operasjonsleger bruker den som håndvask før operasjoner er vel ikke nødvendigvis synonymt med at det er greit for huden. Håndsåper (og da spesielt for kirurger o.l) tenker jeg kan være ganske sterke saker, for å få bort mest mulig bakterier. Merker du om du blir noe tørrere i ansiktet når du bruker den?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #3 Skrevet 23. april 2015 Jeg vet ikke hva hibiscrub er, men at operasjonsleger bruker den som håndvask før operasjoner er vel ikke nødvendigvis synonymt med at det er greit for huden. Håndsåper (og da spesielt for kirurger o.l) tenker jeg kan være ganske sterke saker, for å få bort mest mulig bakterier. Merker du om du blir noe tørrere i ansiktet når du bruker den? Har ikke blitt tørrere foreløpig, nei. Jeg bruker ved siden av ulike oljer til rens og fukt, og det ser ut til å fungere bra så langt Anonymous poster hash: 07a2a...19c 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #4 Skrevet 23. april 2015 Hibiskrubb er en såpe som er bekteriedrepende, som pasienter vasker seg med før operasjoner, men har alltid hørt at de ikke skal bruke det i ansiktet.. Anonymous poster hash: 92f5e...dea
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #5 Skrevet 23. april 2015 Hibiskrubb er en såpe som er bekteriedrepende, som pasienter vasker seg med før operasjoner, men har alltid hørt at de ikke skal bruke det i ansiktet.. Anonymous poster hash: 92f5e...dea hm. da samboeren min skulle operere kneet, så fikk han beskjed om å bruke den over alt. Til og med nedentil. (Selvsagt passe på slimhinner..) Anonymous poster hash: 07a2a...19c
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #6 Skrevet 24. april 2015 Hahahæ hvorfor fikk han beskjed om å vaske tissen sin med operasjonsmiddel når det var KNEET han skulle operere? Anonymous poster hash: 0a0ce...153
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #7 Skrevet 24. april 2015 Hahahæ hvorfor fikk han beskjed om å vaske tissen sin med operasjonsmiddel når det var KNEET han skulle operere? Mener å huske at man får beskjed om å IKKE vaske tissen med den. Men ja man skal vaske ALT før man opererer. Anonymous poster hash: 9120e...c12
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #8 Skrevet 24. april 2015 Hahahæ hvorfor fikk han beskjed om å vaske tissen sin med operasjonsmiddel når det var KNEET han skulle operere? Anonymous poster hash: 0a0ce...153 Mener å huske at man får beskjed om å IKKE vaske tissen med den. Men ja man skal vaske ALT før man opererer. Anonymous poster hash: 9120e...c12 Det stod i brevet at den skulle brukes på alle plasser. Anonymous poster hash: 07a2a...19c
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #9 Skrevet 24. april 2015 Hahahæ hvorfor fikk han beskjed om å vaske tissen sin med operasjonsmiddel når det var KNEET han skulle operere? Anonymous poster hash: 0a0ce...153 Hvis man skal opereres skal man dusje og vaske hele seg med operasjonsmiddel for å hindre spredning av bakterier, så ikke så veldig merkelig det da. Jeg måtte dusje og vaske meg med operasjonsmiddel når jeg skulle operere føttene. Anonymous poster hash: f6c53...d0b
karrifrøkna Skrevet 24. april 2015 #10 Skrevet 24. april 2015 Hvis man skal opereres skal man dusje og vaske hele seg med operasjonsmiddel for å hindre spredning av bakterier, så ikke så veldig merkelig det da. Jeg måtte dusje og vaske meg med operasjonsmiddel når jeg skulle operere føttene.Anonymous poster hash: f6c53...d0b Merkelig, jeg hverken dusjet eller vasket meg før jeg opererte.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #11 Skrevet 24. april 2015 Hva skjer hvis man bruker det i ansiktet? Anonymous poster hash: da327...b8d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #12 Skrevet 24. april 2015 Jeg fikk motsatt effekt, masse kviser i ansiktet etter Hibiscrub. Har nå kjøpt ansiktsmaske så håperdet blir bedre. Har du blandingshud? Anonymous poster hash: a98ee...1a2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. april 2015 #13 Skrevet 24. april 2015 (endret) - Endret 24. april 2015 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #14 Skrevet 24. april 2015 Jeg fikk beskjed om å bruke hibiscrub på hele kroppen da jeg skulle svi bort noen slimhinner i nesa Anonymous poster hash: aed18...4f3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #15 Skrevet 24. april 2015 Nå kom jeg på at hibiskrubb på bare brukt på ortopediske pasienter der jeg jobbet Nå jobber jeg på en klinikk hvor man bare dusjer med vanlig såpe, det er ikke ortopediske pasienter da. Avsporing deluxe!! Anonymous poster hash: 92f5e...dea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå