Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så rart.De er vant med lakendekket kvinner uten former. Motbydelig griser

Anonymous poster hash: 0b200...d30
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så rart.De er vant med lakendekket kvinner uten former. Motbydelig griser

Anonymous poster hash: 0b200...d30

jeg tror kvinnene der har former selv om de bruker burka men skjønner hva du ville fram til

Skrevet

Tror det bare er kulturforskjell. 
Pleide å oppleve en del stirring og kommentarer da jeg var i Asia og Spania. Når det er sagt så er ikke Nordmenn mye bedre. Enten det, eller så er jeg meget uheldig. 

Husker at det var en mann som stirret på meg ganske lenge i en full t-bane. Hver gang jeg møtte blikket hans, så ga han meg et ekkelt smil. I tillegg til det så strøk han på seg selv (utenpå jeansen). Rett før han skulle av så tok han på hendene mine og smilte. Jeg var bare 14-15 da. 

En annen gang da jeg skulle hjem fra en nattklubb så bestemte en mann på 50-60år å følge etter meg og tok i armen min og spurte hvor "hvor mye". Jeg var i sjokktilstand så jeg trakk bare armen og gikk videre. Så tok han tak i meg igjen og sa "jeg vet du er thai". 

Slike ting skjer VELDIG ofte med meg. Er som regel blonde menn (regner med at det er fordi jeg bor i Norge), men høh griser kommer i alle farger. Og NEI, jeg er ikke pen. Jeg er en lav jente som ligner mer på en 13-åring enn en utvokst kvinne.  

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for rasisme, stygg munnbruk, stigmatisering og sjikannering.

Hvorfor kan ikke bare alle etniske norske kvinner delta i integreringen som alle andre, og la seg frivillig sjikanneres, trakasseres og voldtas på lik linje med de allerede tusenvis av lissomoffre hertillands?

Og ellers holde kjeft om dette og slutte såre PK-mafian!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...