AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Håper noen kan gi vetugt svar på dette. For ca en uke siden merket jeg at navlen ble øm, og etter et par dager mistenkte jeg navlebrokk. Det er hardt inni navlen, og veldig vondt. Så plutselig har jeg fått en svær hevelse i piercing arret. Jeg tok ut piercingen for 6 år siden, og det grodde fint og har aldri vært plaget, men nå er det rødt, hovent og veldig vondt. Idag har smertene begynt å spre seg utover i magen, og jeg klarer knapt å ligge. Stå, gå etc er glemmesak. Også sykdomsfølelse nå. Fryser, men kjenner at jeg er varm, typisk feber. Litt smådårlig og vondt. Føler det er så idiotisk å ringe legevakten også for en liten infeksjon. :/ kan det være brokk? Anonymous poster hash: b3da5...baa
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Det er nok helst en infeksjon som følge av piercingen og jeg vil tro at huden er fylt med puss. Ja, du kan gå til legevakt, eventuelt få hastetime hos fastlegen slik at du får det undersøkt i løpet av morgendagen. Anonymous poster hash: c18a1...856
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå