jentafralandet Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Kom til å la tankene vandre på jobben i dag, og klarte å skremme meg selv ved å tenke på at jeg på en eller annen måte skulle falle inn i papp-pressa (rart hva en tidligvakt kan gjøre med tankene). Jeg får også grøsninger og blir nesten kvalm hvis noen blar i et blad eller en avis og gnisser to sider mot hverandre mellom fingrene. Har du noen merkelige eller irrasjonelle frykter, eller er det bare jeg som har en livlig fantasi?
Basun Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 (endret) TS er du høysensitiv? :-) Jeg har drevet en del med ekstremsport, men er redd for å sette sprøyter på hunden min. Det går greit å sette sprøyter på mennesker. Er forresten sykepleierstudent :-P Endret 22. april 2015 av Personenmeg
jentafralandet Skrevet 22. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2015 TS er du høysensitiv? :-) Jeg har drevet en del med ekstremsport, men er redd for å sette sprøyter på hunden min. Det går greit å sette sprøyter på mennesker. Er forresten sykepleierstudent :-P Nå leste jeg akkurat om høysensitivitet på nettet og det er jo faktisk mange av punktene som beskriver meg godt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå