AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Jeg har bare lyst å bli kvitt smertene Har vært i ulykke og stor operasjon for 2 mnd siden nå. Hadde nesten ikke smerter forrige uke, og nå er det så ille igjen at tramadol ikke tar det engang. Sover ikke om natten og har i tillegg derfor dundrende hodepine.. Har fått hastetime til kirurgen i morgen, men det ender sikkert i at jeg blir dopa ned på oxynorm og oxycotin eller noe slikt. Det betyr ar jeg i alle fall får sovet, men får ikke akkurat særlig med livskvalitet. Jeg orker ikke å være neddopet lengre heller. Jeg får ikke gjort noe som helst! Ikke at jeg får gjort noe når jeg har smerter heller. Fysio har prøvd alternativ behandling for smertene, men det fungerer ikke. Finnes det et eller annet fantastisk jeg ikke har hørt om som hjelper på smerter uten smertestillende?Anonymous poster hash: 3a680...8ed
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Dette er umulig for folk flest å hjelpe deg med og å svare på, fordi vivet ikke mer enn at du har en alvorlig skade etter en ulykke. Noe som kan hjelpe en kan være skadelig for deg. Snakk med legene som kjenner deg og din historie.Anonymous poster hash: a870b...b10
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Dette er jo noe du skal snakke med legen din om. Men generelt så blir bivirkninger som sløvhet ol borte etter hver når man bruker A og B preparater over lengre tid. Så selv om du blir trøtt og sløv av Oxynorm nå så er det ikke sikkert du blir det etter dager/uker på det. Og Oxycontin skal man få mindre trøtthet/sløvhet av siden det er langtidsvirkende og tas opp litt og litt. Anonymous poster hash: 780ff...740
Sugerøret Skrevet 23. april 2015 #4 Skrevet 23. april 2015 Palexia kan være et alternativ. Men kontakt legen som opererte deg.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #5 Skrevet 23. april 2015 Jeg har bare lyst å bli kvitt smertene Har vært i ulykke og stor operasjon for 2 mnd siden nå. Hadde nesten ikke smerter forrige uke, og nå er det så ille igjen at tramadol ikke tar det engang. Sover ikke om natten og har i tillegg derfor dundrende hodepine.. Har fått hastetime til kirurgen i morgen, men det ender sikkert i at jeg blir dopa ned på oxynorm og oxycotin eller noe slikt. Det betyr ar jeg i alle fall får sovet, men får ikke akkurat særlig med livskvalitet. Jeg orker ikke å være neddopet lengre heller. Jeg får ikke gjort noe som helst! Ikke at jeg får gjort noe når jeg har smerter heller. Fysio har prøvd alternativ behandling for smertene, men det fungerer ikke. Finnes det et eller annet fantastisk jeg ikke har hørt om som hjelper på smerter uten smertestillende?Anonymous poster hash: 3a680...8ed Det som er viktig er å finne årsaken til smertene og om noe kan gjøres med det. Vet ikke hvorfor eller hvor du har smerter da. Har gått på alle disse smertestillende, uten at de virket noe særlig, og hadde ikke utviklet resistens, var etter operasjoner med alvorlig infeksjon, som er veldig vanskelig å smertelindre. Man blir ikke neddopet i lengden på de heller, men man kan få hodepine og magetrøbbel av pillene også. Anonymous poster hash: c1232...3db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå