Gå til innhold

Indøk på NTNU


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen fler som har søkt indøk på NTNU til høsten? Ser det både er færre plasser og flere søkere enn i fjor - noen som tyder på at kravet vil øke yttligere... Kvoten jeg søker i hadde poenggrense på 63,5 i fjor og jeg har bare noen tiendeler mer, så er redd for at akkurat dette studiet glipper. Men er vel bare å krysse fingrene!

Om du har søkt - hvilken kvote har du søkt i, og hvor mange poeng har du? :)



Anonymous poster hash: bbfbd...dcb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange alderspoeng har du og hvor mange tideler over er du? De tidligere årene har det jo økt med rundt 0,8 i året, men det kan vel ikke fortsette sånn for alltid?



Anonymous poster hash: 39362...1da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de har kuttet plasser er det ikke tvil om at kravet vil gå opp med et par poeng ja. Søkte du indøk ved NMBU også?



Anonymous poster hash: 3cbe0...6b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange alderspoeng har du og hvor mange tideler over er du? De tidligere årene har det jo økt med rundt 0,8 i året, men det kan vel ikke fortsette sånn for alltid?

Anonymous poster hash: 39362...1da

Har 0,6 over grensen i fjor - så det er nettopp denne utviklingen som er skummel. Kan selvsagt vente et år og få to alderspoeng til, men skulle jo gjerne kommer inn i år.

Hvis de har kuttet plasser er det ikke tvil om at kravet vil gå opp med et par poeng ja. Søkte du indøk ved NMBU også?

Anonymous poster hash: 3cbe0...6b6

Har søkt på NMBU også ja, men vet ikke om jeg vil ta det studiet eller søke meg inn på et annet ingieniørstudie på NTNU og komme inn på indøk neste år. Tror det er muligheter for å hoppe inn i andre klasse så lenge man har tatt riktige fag og kommer inn via samordna.

Anonymous poster hash: bbfbd...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du født i 93? Skal du ta opp noen fag i vår? Har du studert 1 år og får poeng? Ser at jenteandelen er gått ned fra 36,1 til 34,3 også.



Anonymous poster hash: 39362...1da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du født i 93? Skal du ta opp noen fag i vår? Har du studert 1 år og får poeng? Ser at jenteandelen er gått ned fra 36,1 til 34,3 også.

Anonymous poster hash: 39362...1da

Jeg er født i 94, men skal ikke ta opp noen fag i vår. (Selv om jeg nå angrer sterkt nå...).

Studerer nå, så får de 2 ekstrapoengende derfra :) Og jentepoeng forøvrig. Jenteandelen har vel ikke så mye å si for hva poengkravet blir til slutt, tenker jeg.

Anonymous poster hash: bbfbd...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...