Gå til innhold

Assessment center bank


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, har søkt på deltidsjobb i en bank og blitt innkalt til assessment center. Noen som har vært på dette? Må vist holde en presentasjon om meg selv, løse case osv. Veldig nervøs, har ikke vært på jobbintervju engang da jeg fikk forrige jobb gjennom en venn.



Anonymous poster hash: 5171a...7a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, har søkt på deltidsjobb i en bank og blitt innkalt til assessment center. Noen som har vært på dette? Må vist holde en presentasjon om meg selv, løse case osv. Veldig nervøs, har ikke vært på jobbintervju engang da jeg fikk forrige jobb gjennom en venn. Anonymous poster hash: 5171a...7a1

Jeg har nettopp fått fulltidsjobb i bank, og vært igjennom det hele. Det var det første fulltidsjobb jeg har søkt, så var også ganske blank. Synes engentlig ikke det var så gale. Skulle igjennom fire logiske/praktiske tester og to personlighetstester, og tilsamamen to intervju (ikke begge den samme dag). Testene er jo vanskelige/lette alt etter hva man kan, og intervjuene synes jeg var veldig hyggelige faktisk. Ingen "vanskelige" eller merkelige spørsmål.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 37b70...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, jeg skal tydeligvis gjennom en presentasjon, en gruppe oppgave (Hadde du det?), en individuell oppgave og et intervju. Er disse testene skriftlige?



Anonymous poster hash: 5171a...7a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...