AnonymBruker Skrevet 18. mars #61 Del Skrevet 18. mars Trudde alle sa "veps", jeg. Aldri hørt noe annet. Tydeligvis er jeg veldig ignorant. 😄 Anonymkode: 911c1...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #62 Del Skrevet 18. mars Jeg har aldri hørt annet enn veps. Anonymkode: e2cfe...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #63 Del Skrevet 18. mars https://www.sprakradet.no/Vi-og-vart/hva-skjer/Aktuelt-ord/veps-kvefs/ Selv sier jeg veps, men mange her i Rogaland sier mange vasp. Anonymkode: e34f7...cce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #64 Del Skrevet 18. mars Sier kveps, bor på vestlandet. Anonymkode: 51f88...8c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #65 Del Skrevet 18. mars Je si kvæks je. Anonymkode: e015d...38f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #66 Del Skrevet 18. mars Kvaks Anonymkode: 139f5...750 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 19. mars #67 Del Skrevet 19. mars Ryddet for bruker som opptrer som flere personer, og avsporinger, samt svar til dette. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #68 Del Skrevet 19. mars Vepsejævel heter det Anonymkode: 03f3d...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 20. mars #69 Del Skrevet 20. mars Jeg sier veps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå