Gå til innhold

Hvilken epilator bruker du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått teste en epilator noen ganger, og har rett og slett forelsket meg i denne måten å fjerne hår på. Enkelt, gjør leggene utrolig myke, og hårene holder seg borte mye lenger enn ved barbering. Er verdt det lille det gjør vondt.

Så jeg tenkte å gå til anskaffelse av en slik.

Men det er jo en liten jungel av ulike epilatorer på markedet. Så jeg lurte på om det er noen som har tips til en god en? Evt hvilken bruker du, og hva liker du med den?

Videoannonse
Annonse
Gjest imperio
Skrevet

Jeg sverger til Braun sine epilatorer, da de er best.
Har nå denne, og elsker den: http://www.elkjop.no/product/helse-trening-og-velvare/harfjerning-for-kvinner/SE5280/braun-silk-epil-5-epilator-se5280

Kommer med vanlig barberingshode også, som kan brukes underarmene og underlivet. Mens epilatordelen kan brukes på leggene. Så klart kan du bruke epilator under armene, men det har ikke jeg turt å prøve :fnise:

Denne lå på 800-900kr for en liten stund siden, jeg fulgte med på prisene og slo til da den falt ned til 600. Syntes 1000kr var litt i overkant mye, men til 600kr så er den perfekt :D

http://www.elkjop.no/product/helse-trening-og-velvare/harfjerning-for-kvinner/SE5280GP/braun-silk-epil-5-280-epilatorpakke#tab-more-info

Her er den samme, samme pris men du får med to ting til. I den andre får du med en cooling-glove, jeg elsker den! Bruker den også når jeg vokser "barten", får bort rødheten ganske raskt og hjelper på smerten.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg har denne, kjøpt for noen år siden.

Veldig fornøyd med den.

AnonymBruker
Skrevet

"riv-og-røsk-metoden"! Auau. Fikk en slik av mannen min , den ble kastet!

Anonymous poster hash: 690ab...51d
Skrevet

min epilator er gammel men jeg synes den er verdt penga sine gitt.. braun silk epil 7
Bruker den under armer og på legger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...