AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Har lenge ønsket meg en string/truse med lomme til vibrator. Tanken tenner meg så. Har ønsket meg en sånn så lenge, og må kjøpe en snart. Har noen inne her det eller prøve det?Anonymous poster hash: d755d...b27
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 http://letstalksex.net/10-best-vibrating-panties-reviews/ Faen, skulle nesten ønske jeg var jente nå Anonymous poster hash: bf7b5...c6c
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 http://letstalksex.net/10-best-vibrating-panties-reviews/ Faen, skulle nesten ønske jeg var jente nå Anonymous poster hash: bf7b5...c6c Ellers så kunne du jo fått styre en sånn på meg da finns noen man har fjernkontroll på Anonymous poster hash: d755d...b27
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Har lenge ønsket meg en string/truse med lomme til vibrator. Tanken tenner meg så. Har ønsket meg en sånn så lenge, og må kjøpe en snart. Har noen inne her det eller prøve det?Anonymous poster hash: d755d...b27 Lurer på det samme som deg. Men tør ikke lufte tanken til samboer. Tror han er litt "redd" for sexleketøy mener alt skal være såå naturlig og ikke noe kinky, da friker han ut og mener det blir kleint:P Anonymous poster hash: b2ff3...550
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Lurer på det samme som deg. Men tør ikke lufte tanken til samboer. Tror han er litt "redd" for sexleketøy mener alt skal være såå naturlig og ikke noe kinky, da friker han ut og mener det blir kleint:P Anonymous poster hash: b2ff3...550 Oj så kjedelig. Samboeren min vil at jeg skal ha vibratorer og dildoer. Og han elsker å bruke det på meg, han liker å se en stor dildo går inn og ut av meg. Han er nesten mer på det enn meg. Anonymous poster hash: d755d...b27
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå