Gå til innhold

tante fyller 80 år - hjelp


liv

Anbefalte innlegg

Mammas tante fyller 80 år. Hun er sånn god gammel tante som "alle" har uten barn og har det hun trenger. Banligvis har jeg og søsterenen kjøpt gavekort på frisørtime(hun vasker ikke håret selv). Men ettersom det er et stort rundt tall så bør vi kanskje være litt er oppfinsom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åndsfrisk og sprek? Øyne og ører som fungerer?

Gåstaver?

En bok om noe du vet hun interesserer seg for - en hobby?

En bok om stedet hun kommer fra?

En billett til en reise m/følge? En tur til Kiel f.eks. Hvis det passer med hvor hun bor...

Musikk?

Et deilig slumrepledd?

Gode, myke saueskinnstøfler til årstiden vi har foran oss?

En litt flottere håndkrem og fotkrem? En som virkelig gjør noe for huden - (ikke Vaseline intensive care liksom som bare legger seg utenpå hånden som en ekkel klissen hanske... usj..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åndsfrisk men ikke veldig sprek.. Bøker og hobbyting er det ikke vits å kjøpe, Hudpleieprodukter tror jeg heller ikke vi tør.. Vi kjøpte sånn 3binds bok om stedet til 75årsdag tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært 80 hadde jeg ikke ønska meg en skit - bortsett fra tid med familien.

Eller ny rullator :tunge1:

-jolie (som skal ha flammelakkert rullator og spiss paraply når hun blir gammel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor kurv fylt med alt mulig hun ville like, f.eks. god vin, kaffe/te (gjerne noen fine krus også), sjokolade/konfekt, frukt, ost/kjeks, ukeblader/kryssordblader/bøker, et mykt teppe og ellers hva dere måtte finne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobiltelefon så hun kan sende tekstmeldinger og holde kontakten med familiens yngre garde.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Mormor vil enten ha noe spiselig eller drikkelig.

- Hjemmelaga kaker som kan fryses ned

- Kaffe fra kaffebrenneri

- Suppebokser fra campbell (ja, faktisk!)

- Hjemmelaga likør

- Eller likør kjøpt på polet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudpleieprodukter tror jeg heller ikke vi tør..

Hadde en kunde på posten en gang i fjor. Hun snakket temmelig høyt og det var bare et par andre kunder tilstede, så vi hørte godt hva hun sa.

Vi måtte le, da... Dama klaget høylydt på noen hudpleieprodukter hun hadde fått i posten. Hun ropte ut:

"Jamen, så se på meg da! Ser det ut som det finnes noen redning for meg, da... jeg er 80 år, skal jeg ha bruk for hudpleie?! Nei, vettu hva - så dette må jeg sende tilbake..."

Hun sa det med en meget humoristisk tone selv om hun hørtes opprørt ut. Vi lo sammen alle sammen... Det var ved en feiltakelse sendt reklameprodukter til henne...

Unnskyld hvis jeg herper tråden din, syns bare den er litt søt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor kurv fylt med alt mulig hun ville like, f.eks. god vin, kaffe/te (gjerne noen fine krus også), sjokolade/konfekt, frukt, ost/kjeks, ukeblader/kryssordblader/bøker, et mykt teppe og ellers hva dere måtte finne på.

Henger meg på denne. Ga det til min mormor for en stund siden, og hun ble veldig glad. Hun er veldig sprek hun da, og har gitt klar beskjed om at hun heller vil ha en vaskefille enn flere pyntegjenstander.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...