Gjest mainbitch Skrevet 22. april 2015 #21 Skrevet 22. april 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor alt må rangeres og inn på lister. Det er for all del helt greit å ha meninger om noens utseende og snakke om disse men jeg synes nesten det blir litt teit hvis man skal begynne å rangere utseendet på en skala 1-10. "Hmm hun er en 8er, men oi hun er bare en 5er!!" Hva er gøy med det?
Shai Skrevet 22. april 2015 #22 Skrevet 22. april 2015 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor alt må rangeres og inn på lister. Det er for all del helt greit å ha meninger om noens utseende og snakke om disse men jeg synes nesten det blir litt teit hvis man skal begynne å rangere utseendet på en skala 1-10. "Hmm hun er en 8er, men oi hun er bare en 5er!!" Hva er gøy med det? Helt enig. Det blir for umodent. Greit nok at man synes noen er penere enn andre, men det er ikke nødvendig å være så kynisk og arrogant. Edit: skrivefeil Endret 22. april 2015 av Shai 1
Gjest gjestvest Skrevet 22. april 2015 #23 Skrevet 22. april 2015 Tja, hvis de rangerer meg bra synes jeg det er bare bra. Hvis de glipper derimot...
Gjest Kili Skrevet 22. april 2015 #24 Skrevet 22. april 2015 (endret) Umodne ja. Typisk gutter som ikke får seg noe. Endret 22. april 2015 av Kili
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå