Gå til innhold

Gutter som rangerer jenter på 1-10

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om gutter som sitter og rangerer jenter på en skala fra 1-10 med kameratgjengen? Altfor umodne?

Anonymous poster hash: 70536...0f3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig umodne ja.

Anonymous poster hash: 5442f...5cd
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om gutter som sitter og rangerer jenter på en skala fra 1-10 med kameratgjengen? Altfor umodne?

Hvorfor skulle det være umodent? Å systematisere ting er faktisk et tegn på modenhet.

Damer rangerer også menn.

Anonymous poster hash: c1164...a88

• Liker 4
Gjest HeiHade
Skrevet

Vel. Alle har en idé om mennesker rundt seg og deres attraktivitet. Ikke alle ville plassert det på en skala fra en til ti, så klart, men jeg ser egentlig ikke hvorfor det skal være så mye verre enn å tenke "fin"/"ikke fin".

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Smaken er som baken så det blir feil. Jeg har lyst at Donald Trump skal slikke meg men vet ikke om så mange som har den fantasien.. så selv om jeg syns han er en 10'er så er det sikkert mange som er uenig. Kan vi ikke bare bli enig om at vi er ulike?

Anonymous poster hash: 023b2...569
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle det være umodent? Å systematisere ting er faktisk et tegn på modenhet.

Anonymous poster hash: c1164...a88

:hoho:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg rangerer gutter fra 1-10 så greit for meg. Så lenge ingen jenter får høyere tall enn meg

Anonymous poster hash: 1fe2e...15a
  • Liker 3
Skrevet

Overfladiske.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri skjønt hvordan man rangerer et menneske jeg. Må i så fall være en som passerer tilfeldig forbi på gata, for folk rundt meg og som jeg ser ofte, har jeg ingen formening om ang utseende. Jo varmere de er jo mer vakre blir de.

Anonymous poster hash: 0d622...902

AnonymBruker
Skrevet

Smaken er som baken så det blir feil. Jeg har lyst at Donald Trump skal slikke meg men vet ikke om så mange som har den fantasien.. så selv om jeg syns han er en 10'er så er det sikkert mange som er uenig. Kan vi ikke bare bli enig om at vi er ulike?

Du vet, milliarderer stiger fra 1/10 til 10/10 hos kvinner når de finner ut at han er søkkrik. Det kalles "golddigger-genet" som damer har i seg.

Anonymous poster hash: 0a98a...5ac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At vi er veldig ulikt syn på utseende. Jeg ser ikke alle under en skala, jeg deler dem mer opp i hvem jeg er tiltrukket til og hvem som ikke er interessante. De som jeg liker kan være overalt på disse skalaene. Utenom det er utseende uinteressant annet enn for å måle personlighet.

Jeg tenker også at gutta har et mer snevert syn på hva som kan være vakkert eller sjarmerende. At de er låst i en tankegang som er nokså svart/ hvit. Der damer er mer noe som gir dem selv status og verdi, ikke noe som er et individ med sine negative og positive sider.

Det er også mange andre intellektuelle konsekvenser av å ha et slikt syn på ting, så vi hadde nok ikke vært kompatible på en flekk.

Anonymous poster hash: f1a4e...597
  • Liker 1
Skrevet

Det første som ramler inn er at det er ganske teit, både fordi det virker litt pubertalt og overfladisk og fordi menneskers egenskaper er vanskelig kvantifiserbare, men på den annen side gjør vi jo dette, ubevisst, hele tiden. Jeg synes mennesker som kort og brutalt sorterer på den måten iallefall er ærligere enn de som messer "jeg er ikke så overfladisk/umoden, bryr meg ikke om utseende jeg, alle er vakre inni <3" hele tiden.

• Liker 1
Skrevet

Jeg og venninnene mine kan fint sitte en sommerkveld på brygg med kald hvitvin og rangere menn som går forbi. Det er jo bare morro. Mennesker som tar seg nær av sånt bør jobbe med selvtilliten sin og bi litt mindre nærtagende. Jeg kan fint rangere en mann som 2'er mens veninna mi sikler så det renner! Folk er forskjellige, smaken er forskjellig. Det er bare gøy!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du vet, milliarderer stiger fra 1/10 til 10/10 hos kvinner når de finner ut at han er søkkrik. Det kalles "golddigger-genet" som damer har i seg.

Ikke alle, vel? Det er mange som ikke lar seg friste av rikdom i seg selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så drittlei kommentarer som dette.

• Liker 3
Gjest Jean Valjean
Skrevet

Ja for jenter\kvinner rangerer aldri utseende på gutter\menn.

• Liker 2
Gjest Jean Valjean
Skrevet

Vel det stemmer kanskje på noen kvinner. Men på de aller fleste stemmer ikke dette.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke det genet nei. Han er en karismatisk mann og jeg hadde hatt like lyst på han om han hadde jobbet i ferskvaredisken på meny. Han kunne fått slikke meg uansett han ;)

• Liker 1
Skrevet

Gud, så kvinnefiendtlig du er da. Langt ifra alle kvinner tenker på denne måten. Det er mulig at penger gjør en mann mer attraktiv som partner, men det hadde vel virkelig menn tenkt om kvinner med penger også.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Slikt sier kun fattige menn uten sjarm, som tror de mangler draget pga lav lønn. At de har en råtten personlighet vil de ikke ta innover seg.

Vi driter i lønna så lenge mannen har kontroll på økonomien og er ellers sjarmerende og flott.

Anonymous poster hash: 0d622...902

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...