AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Vi har litt over 2 ukers ferie i jula som vi kunne tenkt oss å reise bort. Er det noen som har forslag til hvor vi kan dra? Vi kan tenke oss både avslapping, strender, actionfeire og reise litt rundt. Som sagt åpen for forslag og penger er (nesten) ingen hindring. Vi vil gjøre noe gøy bare oss to, hvis det er relevant er vi i midten av 30-årene. Så vi er ferdig med Yoloturer. Anonymous poster hash: 3f00f...37a
Serafina. Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Safari i Kenya, Tanzania eller et annet land i Afrika en uke og en uke avslapping ved kysten som f.eks Zanzibar, ved Victoriasjøen, eller et annet passende sted alt ettersom hvor turen går. Det er en perfekt juleferie i mine øyne.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Burma! Var der i julen nå. Anonymous poster hash: bdcdb...83f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #7 Skrevet 22. april 2015 Takk for gode forsalg! Et par av disse har vi allerede tentk på, så mulig vi tenker litt videre der Anonymous poster hash: 3f00f...37a
reiseglad Skrevet 22. april 2015 #8 Skrevet 22. april 2015 Australia. Min favoritt på den tiden av året, da er det sommer og flott der nede!
caroprins Skrevet 22. april 2015 #9 Skrevet 22. april 2015 Takk for gode forsalg!Et par av disse har vi allerede tentk på, så mulig vi tenker litt videre der Anonymous poster hash: 3f00f...37a Jeg skal hithttp://www.ving.no/cuba/varadero/sol-palmeras#price-list tror det blir et spennende land å besøke og så reiser vi rundt på utflukter for å se og oppleve mere av landet. Jeg har vært i Mexico så derfra kan jeg gi info om det landet skulle være en av interesseområdene deres.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #10 Skrevet 26. april 2015 Jeg var i Mexico denne julen. Ja, det var juledekorasjoner i butikkene, men ellers var det lite som minnet om jul der, og det passet meg helt utmerket! Var på Gran Canaria rett før jul for noen år siden, og der var det oppslag om ribbe og pinnekjøtt overalt og "book din julemiddag nå"Anonymous poster hash: 46bf7...88a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå