AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #21 Skrevet 21. april 2015 Jeg var også bare interessert i eldre menn (5+ år eldre enn meg minst) helt til jeg i en alder av 33 traff min nåværende ektemann som da var 22 og falt pladask. Nå har vi vært sammen i 12 år og vært gift i 8 år. Vi har ikke fått noen skjeve blikk i det hele tatt, selv om en del har sagt til mannen min at han virker altfor ung til å være gift. Jeg blir også tatt for å være mye yngre enn det jeg er. Anonymous poster hash: 4514b...ade 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #22 Skrevet 21. april 2015 Vet om flere par der kvinnen er eldst, men det er ikke alle som vet, da man ikke alltid kan se alderen på folk. Det paret som har har det best av de jeg kjenner, er de der ei er 12 år eldre enn han. Anonymous poster hash: a021b...ad3
Nettinettet Skrevet 21. april 2015 #23 Skrevet 21. april 2015 En tanke.. Kan det være fordi kvinner på 30 pluss ofte har bedre selvtillit og selvfølelse enn jentene i 20 års alderen? Altså at menn på 25 pluss er lei av drama og styr og ønsker en kvinne som ikke er krevende men bare grei å være med? 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #24 Skrevet 22. april 2015 En tanke.. Kan det være fordi kvinner på 30 pluss ofte har bedre selvtillit og selvfølelse enn jentene i 20 års alderen? Altså at menn på 25 pluss er lei av drama og styr og ønsker en kvinne som ikke er krevende men bare grei å være med? Er så lei av sånne alderskategorier, da vi alle er så forskjellige. Jeg f.eks, har mye mindre erfaring med menn, enn mange yngre damer, men det er fordi jeg er kresen og alltid har vært det. Skal være noe spesielt med en mann hvis han skal være min kjæreste. Jeg har alltid hatt god selvtillit og. Men faller jeg for noen kan han gjerne være mye yngre enn meg, evt på samme alder, fordi jeg faller for personen og ikke alderen på personen. Og sånn har jeg alltid vært. Ofte kan jeg falle for yngre, kanskje fordi jeg føler de og ikke har så mye erfaring som eldre menn med x antall ekser..., men igjen, man vet aldri hvem man faller for. Komplisert hvis de yngre tror jeg har mer erfaring enn jeg har da.., men ser yngre ut enn jeg er.,men allikevel. Tror uansett at alder er ubetydelig hvis man faller for noen. Kjærlighet og forhold handler om kjemi og personlighet, og den varierer veldig fra person til person. Samme med alderen. Anonymous poster hash: a021b...ad3 4
Nettinettet Skrevet 22. april 2015 #25 Skrevet 22. april 2015 Er så lei av sånne alderskategorier, da vi alle er så forskjellige. Jeg f.eks, har mye mindre erfaring med menn, enn mange yngre damer, men det er fordi jeg er kresen og alltid har vært det. Skal være noe spesielt med en mann hvis han skal være min kjæreste. Jeg har alltid hatt god selvtillit og. Men faller jeg for noen kan han gjerne være mye yngre enn meg, evt på samme alder, fordi jeg faller for personen og ikke alderen på personen. Og sånn har jeg alltid vært. Ofte kan jeg falle for yngre, kanskje fordi jeg føler de og ikke har så mye erfaring som eldre menn med x antall ekser..., men igjen, man vet aldri hvem man faller for. Komplisert hvis de yngre tror jeg har mer erfaring enn jeg har da.., men ser yngre ut enn jeg er.,men allikevel. Tror uansett at alder er ubetydelig hvis man faller for noen. Kjærlighet og forhold handler om kjemi og personlighet, og den varierer veldig fra person til person. Samme med alderen. Anonymous poster hash: a021b...ad3 Joda, vi er alle forskjellige, men generelt sett er kvinner i 30 årene mer stabile psykisk, og mer selvsikre enn 20 åringer. Og hvis vi ikke skal ta det på generelt grunnlag så tenker jeg at de damene som nærmer seg 40 årene som får tilbud fra menn på 27-30 faktisk er damer som har det bra med seg selv og som representerer noe disse mennene ikke har funnet i sine jevnaldrende.
Target_Aquired Skrevet 22. april 2015 #26 Skrevet 22. april 2015 Jeg føler at alle er ute etter noe yngre!
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #27 Skrevet 22. april 2015 Mine beste og lengste forhold har alle vært med yngre menn. Kun to forhold har vært med eldre menn. Aldri fått kommentarer eller blikk selv om han ene var 13 år yngre enn meg. Anonymous poster hash: 467a2...58c
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #28 Skrevet 22. april 2015 For noe tull. Anonymous poster hash: 45a49...3ff Jo, faktisk. Menn får mye dårligere sædkvalitet etter 40 år. Det er ikke sånn at den holder seg bra hele livet for dem. Anonymous poster hash: 35002...322
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #29 Skrevet 22. april 2015 Joda, vi er alle forskjellige, men generelt sett er kvinner i 30 årene mer stabile psykisk, og mer selvsikre enn 20 åringer. Og hvis vi ikke skal ta det på generelt grunnlag så tenker jeg at de damene som nærmer seg 40 årene som får tilbud fra menn på 27-30 faktisk er damer som har det bra med seg selv og som representerer noe disse mennene ikke har funnet i sine jevnaldrende. Næh. Jeg hadde mye mer selvtillit da jeg var ei jente på 21 enn nå som jeg er 25, og de eldre damene jeg observerer virker ikke akkurat som noen selvsikre folk de heller. Og mer psykisk syke damer i 20-årene enn 30-årene? Tviler sterkt, jo eldre man blir jo fler faktorer som jobb-problemer, fysiske sykdommer os.v. spiller inn. Anonymous poster hash: b6f2a...efe
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #30 Skrevet 22. april 2015 Har hele livet foretrukket menn som er eldre enn meg,men har nå falt pladask for en som er yngre. MYE yngre, type åtte år. Hvor skjevt må vi forberede oss på at folk vil kikke om det skulle bli noe mer mellom oss?Anonymous poster hash: dfea1...54f Ingen har noensinne kommentert vår aldersforskjell - hverken familie, bekjente eller venner. Han er 9 år yngre enn meg og vi har vært sammen i 11 år. Anonymous poster hash: 37181...142 3
Nettinettet Skrevet 22. april 2015 #31 Skrevet 22. april 2015 Næh. Jeg hadde mye mer selvtillit da jeg var ei jente på 21 enn nå som jeg er 25, og de eldre damene jeg observerer virker ikke akkurat som noen selvsikre folk de heller. Og mer psykisk syke damer i 20-årene enn 30-årene? Tviler sterkt, jo eldre man blir jo fler faktorer som jobb-problemer, fysiske sykdommer os.v. spiller inn. Anonymous poster hash: b6f2a...efe Vi får se hva du tenker om dette når du har bikket 30 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #32 Skrevet 22. april 2015 Joda, vi er alle forskjellige, men generelt sett er kvinner i 30 årene mer stabile psykisk, og mer selvsikre enn 20 åringer. Og hvis vi ikke skal ta det på generelt grunnlag så tenker jeg at de damene som nærmer seg 40 årene som får tilbud fra menn på 27-30 faktisk er damer som har det bra med seg selv og som representerer noe disse mennene ikke har funnet i sine jevnaldrende. Du er så kategorisk Nettinettet, du burde ikke jobbet med parforhold pga det. Forskjellene du nevner kan ha mer å gjøre med PERSONLIGHET. Jeg har ikke forandret selvtilliten min, den er den samme som tidligere. Selvtilit er ofte noe man har med seg bra veldig tidlig i livet, a lá babynivå. Man kan selvsagt jobbe med den, men selvtillit og selvbilde har mye å gjøre med hvordan man har blitt mottatt av sine foreldre. Og de har alltid vært der for meg. Å ha det bra med seg selv kan man ha når man er 19, 29, 39, 49, 69, 89, 99...and so on...Samme med å ikke ha det bra med seg selv. Man kan ha det bra ed seg selv når man er f.eks 21, men så kan man ha en kjip periode når man er 25, for så å ha det bedre med seg selv igjen når man er 27, dårlig når man er 31, bra når man er 37, dårlig igjen når man er 43, nra igjen når man er 49 osv. Og dette trenger ikke være hele perioder, en gå i rykk og napp pga livet og alt det innebærer. Man kan ikke dele det opp som du gjør. Det blir rett og slett for enkelt og dumt. Men jeg skjønner at du liker å forholde deg til statistikker og får dermed resultater derfra : ikke riktige, da alle mennesker passer ikke inn i de kategoriene du prøver å putte oss inn i. Alderskategorier er for folk som ikke klarer å tenke eller oppleve selv! Anonymous poster hash: a021b...ad3 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #33 Skrevet 23. april 2015 Jeg føler at alle er ute etter noe yngre! Slapp av : det handler om personlighet og kjemi Anonymous poster hash: a021b...ad3 2
Nettinettet Skrevet 23. april 2015 #34 Skrevet 23. april 2015 Du er så kategorisk Nettinettet, du burde ikke jobbet med parforhold pga det. Forskjellene du nevner kan ha mer å gjøre med PERSONLIGHET. Jeg har ikke forandret selvtilliten min, den er den samme som tidligere. Selvtilit er ofte noe man har med seg bra veldig tidlig i livet, a lá babynivå. Man kan selvsagt jobbe med den, men selvtillit og selvbilde har mye å gjøre med hvordan man har blitt mottatt av sine foreldre. Og de har alltid vært der for meg. Å ha det bra med seg selv kan man ha når man er 19, 29, 39, 49, 69, 89, 99...and so on...Samme med å ikke ha det bra med seg selv. Man kan ha det bra ed seg selv når man er f.eks 21, men så kan man ha en kjip periode når man er 25, for så å ha det bedre med seg selv igjen når man er 27, dårlig når man er 31, bra når man er 37, dårlig igjen når man er 43, nra igjen når man er 49 osv. Og dette trenger ikke være hele perioder, en gå i rykk og napp pga livet og alt det innebærer. Man kan ikke dele det opp som du gjør. Det blir rett og slett for enkelt og dumt. Men jeg skjønner at du liker å forholde deg til statistikker og får dermed resultater derfra : ikke riktige, da alle mennesker passer ikke inn i de kategoriene du prøver å putte oss inn i. Alderskategorier er for folk som ikke klarer å tenke eller oppleve selv! Anonymous poster hash: a021b...ad3 Dette har ingenting med hvordan jeg jobber å gjøre, og jeg prøver så absolutt ikke å putte noen inn i noen bokser. Hadde du hatt litt kunnskap om hvem jeg er og hvordan jeg jobber, hadde du ikke antydet det du gjør en gang. Jeg snakker på generelt grunnlag i denne tråden, that's it.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #35 Skrevet 23. april 2015 Jeg var i forhold med en som var 5 år yngre. Vi fikk jo aldri noen blikk, da det bare var 5 års forskjell. Men både hans familie og kompiser reagerte. Men det kan og ha noe med at jeg hadde 2 barn fra før. Forholdet tok slutt av helt andre grunner enn aldersforskjell. Så hadde jeg et kortvarig forhold til en 11 år yngre mann. Han var bare 20 år, og jeg 31. Vi fikk en del blikk og kommentarer. Hjelper vel ikke at vi bodde på et lite sted. Litt mer sladder der, enn i større byer. Forholdet med han gikk jo ikke, fordi vi var på forskjellige steder. Anonymous poster hash: f648b...f2e
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #36 Skrevet 24. april 2015 Who cares!Anonymous poster hash: d7f6f...e4c 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #37 Skrevet 25. april 2015 Problem: Jeg er 25 (jente). Hadde litt lyst til å hooke opp med en fyr jeg treffer iblant som jeg og de fleste andre trodde var ca 21. Synes det var altfor ungt til forhold, men han er akkurat min type og veldig voksen i personligheten, så kunne sikkert rota med ham. Men, haha, han er visst bare 18, vi fikk helt sjokk. Ingen felles venner av oss hadde trodd det. Må jeg holde meg unna nå, dvs ikke flørte? Anonymous poster hash: b6f2a...efe
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #38 Skrevet 25. april 2015 Vi får se hva du tenker om dette når du har bikket 30 Jeg er en som har bikket 40, og jeg synes ikke jeg har fått merkbar høyere selvtillit med alderen. Men jeg har jo hørt enkelte kvinner som hevder de har det. Selv tenker jeg at unge mennesker også kan ha høy selvtillit. Mon tro om ikke noen av dem liker å tro at de får høyere selvtillit for å kompensere litt for utseendet som etter hvert forfaller. Anonymous poster hash: 3355a...692 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #39 Skrevet 25. april 2015 Rettelse: Jeg er en som har bikket 40, og jeg synes ikke jeg har fått merkbar høyere selvtillit med alderen. Men jeg har jo hørt enkelte kvinner som hevder de har det. Selv tenker jeg at unge mennesker også kan ha høy selvtillit. Mon tro om ikke noen av kvinner over 30 liker å tro at de får høyere selvtillit for å kompensere litt for utseendet som etter hvert forfaller. Anonymous poster hash: 3355a...692 Anonymous poster hash: 3355a...692
Ultiva Skrevet 25. april 2015 #40 Skrevet 25. april 2015 (endret) Egentlig en perfekt aldersforskjell siden menn i gjennomsnitt lever 7 år kortere enn kvinner 😉 Har selv en mann som er 6 år eldre enn meg og da er det jo slettes ikke usannsynlig at jeg må leve 13 år alene i alderdommen... Selv om man selvfølgelig ikke kan tenke slik. Det viktigste er jo at dere er på samme sted i livet. Jeg kjenner trebarnsfedre på 28 år og glade ungkarer på 35. Så det er ikke alder det kommer an på, men felles ønsker og felles mål. Hvis han du dater nylig flyttet inn i bokollektiv og går andre året av et fem år langt studie mens du helst vil ha barn om to år så tror jeg det ser mørkt ut. Endret 25. april 2015 av Ultiva
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå