Gå til innhold

Når hun er eldre enn han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hele livet foretrukket menn som er eldre enn meg,men har nå falt pladask for en som er yngre. MYE yngre, type åtte år. Hvor skjevt må vi forberede oss på at folk vil kikke om det skulle bli noe mer mellom oss?

Anonymous poster hash: dfea1...54f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han?

Anonymous poster hash: e8171...c03
AnonymBruker
Skrevet

Har hele livet foretrukket menn som er eldre enn meg,men har nå falt pladask for en som er yngre. MYE yngre, type åtte år. Hvor skjevt må vi forberede oss på at folk vil kikke om det skulle bli noe mer mellom oss?

Er du 75, og han 18?

Anonymous poster hash: d275c...4a0

AnonymBruker
Skrevet

23

• Liker 1
Skrevet

Altså jeg er 31, han 23

AnonymBruker
Skrevet

Dette skjedde med meg. Nå er det 2 år og 4 uker siden han dumpet meg :( Jeg var 31, han 22. Men han dumpet meg da han var utro med en annen.. Kommer aldri til å elske noen igjen. Han var alt for meg.

Men for å si det sånn, dere må jo finne ut av det. Jeg merket at jeg og min ex var ulike på mye. Jeg har jo opplevd så mye mer, reist verden rundt, bodd i flere land og han har bare bodd i dalen sin.

Snakk sammen. Er dere ute etter en flørt eller noe seriøst?

Anonymous poster hash: 404f4...949
Skrevet

Haha, så mye for å være anonym... Ja, ja, shit au :D

• Liker 2
Skrevet

Dette skjedde med meg. Nå er det 2 år og 4 uker siden han dumpet meg :( Jeg var 31, han 22. Men han dumpet meg da han var utro med en annen.. Kommer aldri til å elske noen igjen. Han var alt for meg.

Men for å si det sånn, dere må jo finne ut av det. Jeg merket at jeg og min ex var ulike på mye. Jeg har jo opplevd så mye mer, reist verden rundt, bodd i flere land og han har bare bodd i dalen sin.

Snakk sammen. Er dere ute etter en flørt eller noe seriøst?

Er vel særlig det at jeg er redd vi skal være på veldig forskjellig sted i livet som jeg frykter i det eventuelt lange løp. Nå er det altfor tidlig å si om det blir noe mer, jeg for min del har nesten nok med å bli vant til overraskelsen over å ha så god kjemi med en som er såpass mye yngre enn meg.

Akkurat det jeg lurer mest på nå er om folk ville fått bakoversveis av aldersforskjellen i seg selv?

Skrevet

Er vel særlig det at jeg er redd vi skal være på veldig forskjellig sted i livet som jeg frykter i det eventuelt lange løp. Nå er det altfor tidlig å si om det blir noe mer, jeg for min del har nesten nok med å bli vant til overraskelsen over å ha så god kjemi med en som er såpass mye yngre enn meg.

Akkurat det jeg lurer mest på nå er om folk ville fått bakoversveis av aldersforskjellen i seg selv?

I dag er det veldig vanlig at det er alderforskjell mellom folk, både eldre menn med yngre damer og eldre damer med yngre menn. Jeg er 37 og det er veldig mange på 27 som tar kontakt, men jeg tenker at det kanskje er fordi det er spennende med en dame som har litt mer livserfaring kanskje?

Skulle gjerne hatt litt dokumentasjon om hvordan slike forhold endte. Altså om det kan vare eller om det blir slutt etter noen år når yngre jenter blir mer modne f.eks.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner flere damer som har funnet seg en mann som er ca 8 år yngre. De har barn og er lykkelig gift. Gjelder nok bare å snakke litt om "de store tingene" litt tidlig. Ikke på første date selvfølgelig, men kanskje etter noen uker. Hvis du vil ha barn om 3-4 år er det greit å vite at det ikke er totalt uaktuelt for han.

Ang. hva folk vil si: Det må du bare drite i. Hvis du har funnet en flott mann er de forhåpentligvis bare glade for din skyld. Evt. misunnelige. :fnise:

Anonymous poster hash: 3ff50...d03
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo litt omvendt aldersforskjell. Litt feil kanskje, men kan kanskje funke likevel.

Anonymous poster hash: 45a49...3ff

AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo litt omvendt aldersforskjell. Litt feil kanskje, men kan kanskje funke likevel.

Det er ikke noe som heter feil aldersforskjell. Hadde ei dame vært 8 år yngre enn en mann, hadde det ikke vært noe å snakke om, og jeg mener at det ikke er noe å snakke om nå heller. Når man blir forelsket i noen er det PERSONEN man faller for, og ikke hvor lenge vedkommende har vært her på jorda i forhold til deg.

Kjære ts. Det er ingenting forskjell! Jeg kan ofte falle for yngre menn, dajeg både ser og føler meg mye yngre enn jEG ER. har heller ikke så mye livserfaring angående menn, selv om jeg er eldre enn deg, fordi jeg er kresen. Og jeg vil mye heller ha en mann som ikke har hatt en haug ekser bak seg, men en som er mer lik meg der, har få og er selektiv. Han siste jeg så, var forøvrig 4-5 år yngre enn meg, men alle trodde han var eldre enn meg.

Alder er bare et tall!

Anonymous poster hash: a021b...ad3

AnonymBruker
Skrevet

Du må jo ikke bry deg om hva andre syns. Jeg fikk faktisk ikke så mange reaksjoner ang min ex.. alle sa vi passet godt sammen. Jeg er veldig barnslig for alderen og han var (stort sett) ganske voksen. Mange syns det var kult at vi var sammen.

Husk at man kan ha kjemi med folk i alle aldre. Jeg er 33 men har venner som er godt over 45. Og noen venninner på 22. At du har møtt en du har kjemi med er vel bare positivt?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ei dame vært 8 år yngre enn en mann, hadde det ikke vært noe å snakke om

Fordi det er naturlig at mannen er eldst.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri tent på eldre menn. Bortsett fra Donald Trump så byr det meg imot. Så husk at folk er forskjellige der..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri tent på eldre menn. Bortsett fra Donald Trump så byr det meg imot. Så husk at folk er forskjellige der..

Det er greit nok. Trump er for øvrig en drittsekk.

Skrevet

Seksuelt er det mest naturlig at mann på 18 år er sammen med kvinne på 40 år. Begge kjønn er på høyden da. Mentalt er det neppe ideelt med altfor stor aldersforskjell, hverken den eller andre vei. Skjønt det kan være store individuelle forskjeller.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Seksuelt er det mest naturlig at mann på 18 år er sammen med kvinne på 40 år.

For noe tull.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei fra naturens side er det ikke det. Dette er bare et gammelt mønster fra gamle dager der dama var hjemme og mannen forsørget henne og barna. Vi lever i 2015. Welcome to the real world.

Menn dør tidligere enn kvinner statistisk sett. Damer er på sitt kåteste når de er 30+, mens menn er det i yngre alder. Ellers så finner man umodne menn på 30+ og modne menn på 20. Så variasjon er stor..:)

Anonymous poster hash: 25681...e50

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er greit nok. Trump er for øvrig en drittsekk.

Hvordan vet du det, kjenner du han? Jeg syns han er så streng og sexy. Også tror jeg han har stor..

Det er dog den ENESTE eldre mannen jeg kunne hatt meg med/vært sammen med. Jeg er 33 år og max alder på menn for meg er 36-37, stort sett. Kommer jo an på så mye men har foreløpig ikke datet noen eldre enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...