AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 I dag når jeg satt på T-banen på vei hjem fra jobb så fikk jeg noen rare tanker. Satt i mine egne tanker da en pen frue som satt foran meg tok opp en banan og begynte å spise.. Og jeg begynte å tenke og fantasere hvor god hun der måtte være til å suge kuk. Måten hun gapet opp. Rene deep throat. Er dette sære tanker? Anonymous poster hash: b2d25...031
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 nei Anonymous poster hash: 76c32...ced 1
Mendaså Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 I dag når jeg satt på T-banen på vei hjem fra jobb så fikk jeg noen rare tanker. Satt i mine egne tanker da en pen frue som satt foran meg tok opp en banan og begynte å spise.. Og jeg begynte å tenke og fantasere hvor god hun der måtte være til å suge kuk. Måten hun gapet opp. Rene deep throat. Er dette sære tanker?Anonymous poster hash: b2d25...031 Får de samme tankene om kjæresten min jeg. Når hun spiser banan (rundt og avlangt generelt) så går fantasien i gang for fult. Hun vet det også så hun pleier å suge litt ekstra bare for å tease litt 😂
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 *skal slutte å spise banan ute blant folk* Anonymous poster hash: 479c7...708 8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #5 Skrevet 21. april 2015 *skal slutte å spise banan ute blant folk* Anonymous poster hash: 479c7...708 haha. Det rare er at jeg tenkte at kanskje hun tenkte at jeg tenkte... For blikkene våres møttes. Kunne hun blitt flau av å spise bananen? Kvinner her som er flau over å spise banan ute blant folk? Anonymous poster hash: b2d25...031
tryllealv Skrevet 21. april 2015 #6 Skrevet 21. april 2015 Spiser jeg banan foran menn, slikker jeg forsiktig rundt på tuppen før jeg tar den i munnen og tar en brutal bit mens jeg ser dem strengt inn i øynene. Da slutter de å forbinde min spising med noe seksuelt.😈 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #7 Skrevet 21. april 2015 Spiser jeg banan foran menn, slikker jeg forsiktig rundt på tuppen før jeg tar den i munnen og tar en brutal bit mens jeg ser dem strengt inn i øynene. Da slutter de å forbinde min spising med noe seksuelt. Den der likte jeg ikke. Skal du ødelegge tråden her? Anonymous poster hash: b2d25...031
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #8 Skrevet 21. april 2015 Den der likte jeg ikke. Skal du ødelegge tråden her? Anonymous poster hash: b2d25...031 Hva er det å ødelegge? Anonymous poster hash: 0e3eb...af7 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #9 Skrevet 21. april 2015 Jeg bruker å tygge rundt bananen slik at det blir en tynn stilk i midten, så gnavler jeg over midten til slutt Anonymous poster hash: 426f1...4be
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå