AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Hei, for mange år siden hadde jeg ising i fortanna. Jeg hadde en død nerve, så de fjernet den for å bli kvitt isingen. det funket. så la de inn en fylling å jeg har en blå tann. har hatt den ganske lenge, er snart 18 år. å jeg har ikke brydd meg om den før nå. kan jeg få noe erstattning iogmed at det var tannlegen som fikk den blå? trenger seriøst hjelp!! Anonymous poster hash: 11c46...76c
skruf Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Det er ikke tannlegen sin feil at tanna di ble blå. Hvis nerven var død fra før så er det nok det som er årsaken til misfarging av tannen. Du bør kontakte tannlegen. Det de kan gjøre er å borre opp på baksiden av fortanna og legge inn blekemiddel sånn at misfargingen blir borte.
katrinek Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Det er ikke tannlegen sin feil at tanna di ble blå. Hvis nerven var død fra før så er det nok det som er årsaken til misfarging av tannen. Du bør kontakte tannlegen. Det de kan gjøre er å borre opp på baksiden av fortanna og legge inn blekemiddel sånn at misfargingen blir borte. Tannlegen var utenlansk å mamma trur han la i feil fylling.
skruf Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 Tannlegen var utenlansk å mamma trur han la i feil fylling. Om tannlegen var norsk eller utenlandsk har ikke noe å si.. Så sant moren ikke er tannlege så tror jeg at jeg heller ville ha stolt på en tannlege. Død nerve=misfarget tann.
katrinek Skrevet 21. april 2015 #5 Skrevet 21. april 2015 Om tannlegen var norsk eller utenlandsk har ikke noe å si.. Så sant moren ikke er tannlege så tror jeg at jeg heller ville ha stolt på en tannlege. Død nerve=misfarget tann. still. den va ikke sånn før han tok ut nerva. å hadde hatt død nerve lenge.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #6 Skrevet 21. april 2015 still. den va ikke sånn før han tok ut nerva. å hadde hatt død nerve lenge. Den ble blå fordi du ikke kom deg til tannlegen fort nok. Blåfargen er en senvirkning av at den døde nerven ble for lenge. Jeg har to blå tenner selv. Anonymous poster hash: 51988...8ae
Rosa Sitron Skrevet 21. april 2015 #7 Skrevet 21. april 2015 Du kan få den lakkert, mange som gjør det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå