Gå til innhold

Neseskillevegg operasjon imorgen!


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uff,den videoen var vemmelig.

Jeg har operert nesa tidligere. Det var kosmetisk. Fikk silikonrør i nesa og det gikk overraskende greit å fjerne de (lesge mange skrekkhistorier på nett om at det var helt jævlig å dra ut de rørene)

Tror jeg skal ta tak i problemet og få en vurdering til. For skjev skillevegg har jeg. Har fått det konstantert av to ønh leger.

Anonymous poster hash: aa728...cfb

Pleier man å bli lagt i narkose eller i våkentilstand med lokalbedøvelse?

Anonymous poster hash: aa728...cfb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

4. dagen etter tampongene er fjernet, og jeg får fortsatt ikke skyllet. Potte tett...



Anonymous poster hash: dae91...910
AnonymBruker
Skrevet

Pleier man å bli lagt i narkose eller i våkentilstand med lokalbedøvelse?

Anonymous poster hash: aa728...cfb

Så vidt jeg vet varierer dette fra sykehus til sykehus, og tror begge er like vanlig. Glad jeg fikk narkose ihvertfall!

Anonymous poster hash: dae91...910

AnonymBruker
Skrevet

Dag 7 og det begynner å åpne seg i nesen. Får ikke skyllet gjennom nesen enda pga hevelse, men det går veien! Går sakte men sikkert fremover hver dag.

TS

Anonymous poster hash: dae91...910

AnonymBruker
Skrevet

Så bra :) Håper det fortsetter og at nesen blir super når snart! Tror og jeg har skjev nesevegg, vet ikke om den er så skjev at jeg trenger operasjon da. Kan jo faktisk se at skilleveggen inni nesen heller litt til den ene siden, men er usikker. Og jeg liker ikke å puste med nesa. Er alltid litt forkjølet da :P



Anonymous poster hash: 41d32...89f
AnonymBruker
Skrevet

Så bra :) Håper det fortsetter og at nesen blir super når snart! Tror og jeg har skjev nesevegg, vet ikke om den er så skjev at jeg trenger operasjon da. Kan jo faktisk se at skilleveggen inni nesen heller litt til den ene siden, men er usikker. Og jeg liker ikke å puste med nesa. Er alltid litt forkjølet da :PAnonymous poster hash: 41d32...89f

Hei du!

Tror ikke det er uvanlig med skjev neseskillevegg, også er det veldig individuelt, noen har skjeg neseSV og har ingen plager, mens andre igjen har plager. (Viss du skjønner :) )

I mitt tilfelle så har jeg problem med hodepine, muskelspenning, innsovning etc. Alt pga denne nesen!

Lykke til!

TS :)

Anonymous poster hash: dae91...910

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til opplysning, har fått et helt nytt liv etter nese-operasjonen. Veldig vellykket! Puster som aldri før!

TS ;) ;)



Anonymous poster hash: dae91...910
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Til opplysning, har fått et helt nytt liv etter nese-operasjonen. Veldig vellykket! Puster som aldri før! TS ;) ;) Anonymous poster hash: dae91...910

Så bra :) Samme opplevelse har jeg :)

Anonymous poster hash: b4651...a78

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så bra :) Samme opplevelse har jeg :)

Anonymous poster hash: b4651...a78

Jeg skal ta tak i problemet mitt jeg også :)

Anonymous poster hash: aa728...cfb

  • 3 måneder senere...
Skrevet

Er du fortsatt like fornøyd? Vurderer operasjon selv.

Anonymous poster hash: 86795...cb3

Skrevet

Ja fornøyd, men er ofte veldig forkjølet (men det er en annen sak)..

 

Men ja, råder deg til å ta den operasjon og bli ferdig med det! Mye bedre, da slepper du det senere i livet :)



Anonymous poster hash: dae91...910
Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med denne operasjonen. Ble operert på Lovisenberg. Fikk god oppfølging og smertelindring. Måtte gå med tampong i nesa det første døgnet og noen silikonplater (ikke synlige) i en uke. Neseskilleveggen ble rett igjen, og jeg kunne puste for første gang på mange år. Har ikke angret en dag.

Masse lykke til!

Anonymous poster hash: b4651...a78

 

Jeg har en veldig skjev neseskillevegg, og er redd for å operere meg, mye på grunn av at jeg er redd for at nesen vil endre seg utseendemessig. Har du eller noen andre her opplevd av nesen endret seg?

Anonymous poster hash: 7f9ea...c6a

Skrevet

Opererer og roter inni nesen, ingenting forandrer seg..

 

Det offentlige fikser ikke utseende på nese .. Dra deg en tur til L.A så fikser de sikkert begge deler.



Anonymous poster hash: dae91...910
Skrevet

Pleier man å bli lagt i narkose eller i våkentilstand med lokalbedøvelse?

Anonymous poster hash: aa728...cfb

Narkose!

Anonymous poster hash: 44e4f...d85

  • Liker 1
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Dere som er operert, hvor lenge gikk dere med tamponger i nesa? 

Anonymkode: 09787...82e

Skrevet
Den 11. februar 2016 at 22.11, AnonymBruker skrev:

Dere som er operert, hvor lenge gikk dere med tamponger i nesa? 

Anonymkode: 09787...82e

Gikk 2 dager med tampongene jeg.

Anonymkode: c60b9...c76

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gikk 2 dager med tampongene jeg.

Anonymkode: c60b9...c76

Synes du det gjorde vondt å ta de ut? Skal mest sannsynlig ta de ut i morgen. Veldig nervøs :(

Anonymkode: 09787...82e

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du det gjorde vondt å ta de ut? Skal mest sannsynlig ta de ut i morgen. Veldig nervøs :(

Anonymkode: 09787...82e

Nei, det var veldig deilig å få dem ut og få puste igjen 😊 

Anonymkode: c60b9...c76

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det var veldig deilig å få dem ut og få puste igjen 😊 

Anonymkode: c60b9...c76

Så bra. Har lest at folk synes det var helt jævlig å ta de ut. 

Anonymkode: 09787...82e

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra. Har lest at folk synes det var helt jævlig å ta de ut. 

Anonymkode: 09787...82e

Neida, det er ingenting i fht operasjonen og det å ha tett nese. Kiler litt bare.

Anonymkode: b9a2b...25a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...