Gå til innhold

Hjelp til jobbsøknad


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen ta en titt på denne jobbsøknaden og si om det er noe jeg bør endre på?

Hei

Jeg er en 26 år gammel kvinne som ble veldig glad da jeg så stillingsutlysningen.

Jeg har god erfaring som butikkmedarbeider, en jobb jeg stortrives med. Det er veldig viktig for meg å yte god service ovenfor kunden og at arbeidsgiver og kollegaer er fornøyd med meg.

I jobben min hos Butikknavn har jeg hatt bl.a hatt ansvar for kundebehandling, kasse, rydding, varepåfyll og varmottak. Jeg har også hatt låseansvar.

Som person er jeg pliktoppfyllende og serviceinnstilt. Jeg er allsidig og jobber godt i team. Jeg har stor arbeidskapasitet og stiller opp på kort varsel om det er behov for det. Jeg er alltid presis og stiller på jobb med et stort smil.

Jeg stiller gjerne til intervju

Jeg ser frem til å høre fra dere

Vennlig hilsen

Navn Navensen



Anonymous poster hash: 76761...5fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan noen ta en titt på denne jobbsøknaden og si om det er noe jeg bør endre på?

Hei

Jeg er en 26 år gammel kvinne som ble veldig glad da jeg så stillingsutlysningen.

Jeg har god erfaring som butikkmedarbeider, en jobb jeg stortrives med. Det er veldig viktig for meg å yte god service ovenfor kunden og at arbeidsgiver og kollegaer er fornøyd med meg.

I jobben min hos Butikknavn har jeg hatt bl.a hatt ansvar for kundebehandling, kasse, rydding, varepåfyll og varmottak. Jeg har også hatt låseansvar.

Som person er jeg pliktoppfyllende og serviceinnstilt. Jeg er allsidig og jobber godt i team. Jeg har stor arbeidskapasitet og stiller opp på kort varsel om det er behov for det. Jeg er alltid presis og stiller på jobb med et stort smil.

Jeg stiller gjerne til intervju

Jeg ser frem til å høre fra dere

Vennlig hilsen

Navn Navensen

Anonymous poster hash: 76761...5fd

Det som jeg mener bør endres:

Det er best om du ikke skriver at du ble veldig glad....kanskje kan du skrive at det er med stor interesse at du søker på den utlyste stillingen. (sånn som du skrev kan du oppfattes som en følelsestyrt person, noe som kan være bra i noen sammenheng, men negativt i andre)

Også skal man unngå forkortelser i en søknad

Det er kanskje litt for mange "jeg", "meg" og "min". Utfordringen med søknader er at de jo handler om deg selv, men at du skal formere setninger slik at "jeg, meg o.l." ikke blir altfor synlige...

eks:

istedenfor: I jobben min hos Butikknavn har jeg bl.a. hatt

kan du skrive: som Stillingsbenevnelse hos Butikknavn har jeg blant annet hatt

Jeg likte veldig godt " jeg stiller på jobb med et stort smil" :)

Lykke til med jobbsøking :)

Anonymous poster hash: b68bc...5ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...