AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Det er kanskje et teit spørsmål, men hvordan forholder dere dere til kvinner som er vanskelige å tilfredstille seksuelt? Nå tenker jeg på sånne som meg selv, som aldri kommer av verken slikking, fingring eller penetrering. Jeg kommer kun av en kraftig vibrator. Jeg synes synd på kjæresten min, jeg vet han skulle ønske at han fikk meg til å komme, og at han føler at han ikke tilfredstiller meg. Jeg prøver å si at alt han gjør med meg er godt, men han fokuserer på at jeg ikke gir respons som andre jenter han har vært med før har gjort. Det virker som jeg ikke liker det, fordi jeg bare ligger der. Tingen er at jeg er veldig lite følsom, hvis han slikker meg så er det selvfølgelig godt, men det skjer veldig lite. Han kunne like godt slikket meg på armen, og da er det vel ikke rart jeg ikke ligger der og stønner og vrir meg i tilfredstillelse? Jeg hater virkelig at jeg er sånn, for jeg er så redd det skal ødelegge forholdet, at sexen til slutt blir deal-breaker fordi jeg er sånn... Så hva tenker dere? Kunne dere holdt ut med en sånn dame? Noe av det beste jeg vet er jo å tilfredstille han, se at han nyter det og det jeg gjør er deilig for han. Så jeg skjønner at det er trist at han ikke kan gjøre det samme for meg. Selv om jeg har det sånn så elsker jeg sex og vil ha det med han hele tiden. Jeg føler at jeg får noe ut av det likevel. Jeg kan bare ikke ligge der og fake heller når han slikker meg, den fysiske reaksjonen og tilbakemeldingen må jo komme naturlig... Anonymous poster hash: 4583e...c72
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Så lenge du liker sex og vil ha det så ser ikke jeg noe problem. Og hvis du kommuniserer, slik du gjør her, så vil jeg håpe de fleste andre menn heller ikke bryr seg. Noen få vil kanskje fortsatt se det som nederlag for sin egen del, men de klarer du deg uten uansett Anonymous poster hash: 1c875...46a
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Det er kanskje et teit spørsmål, men hvordan forholder dere dere til kvinner som er vanskelige å tilfredstille seksuelt? Nå tenker jeg på sånne som meg selv, som aldri kommer av verken slikking, fingring eller penetrering. Jeg kommer kun av en kraftig vibrator. Jeg synes synd på kjæresten min, jeg vet han skulle ønske at han fikk meg til å komme, og at han føler at han ikke tilfredstiller meg. Jeg prøver å si at alt han gjør med meg er godt, men han fokuserer på at jeg ikke gir respons som andre jenter han har vært med før har gjort. Det virker som jeg ikke liker det, fordi jeg bare ligger der. Tingen er at jeg er veldig lite følsom, hvis han slikker meg så er det selvfølgelig godt, men det skjer veldig lite. Han kunne like godt slikket meg på armen, og da er det vel ikke rart jeg ikke ligger der og stønner og vrir meg i tilfredstillelse? Jeg hater virkelig at jeg er sånn, for jeg er så redd det skal ødelegge forholdet, at sexen til slutt blir deal-breaker fordi jeg er sånn... Så hva tenker dere? Kunne dere holdt ut med en sånn dame? Noe av det beste jeg vet er jo å tilfredstille han, se at han nyter det og det jeg gjør er deilig for han. Så jeg skjønner at det er trist at han ikke kan gjøre det samme for meg. Selv om jeg har det sånn så elsker jeg sex og vil ha det med han hele tiden. Jeg føler at jeg får noe ut av det likevel. Jeg kan bare ikke ligge der og fake heller når han slikker meg, den fysiske reaksjonen og tilbakemeldingen må jo komme naturlig... Anonymous poster hash: 4583e...c72 Det hadde desverre gjort meg litt deppa. Er vant til å gi damer ograsme, og hadde kanskje følt meg dårlig i senga om aldti dama kom. Men har ikke vært i den situasjonen, så vanskelig å si. Anonymous poster hash: 18c8a...558
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 Jeg er redd for at det skal være et nederlag for han ja, men jeg er veldig åpen om det, og som jeg sier så er alt godt uansett. Og han må aldri slutte å prøve heller, for det kan være det vil forandre seg med tiden. Vi har ikke vært sammen så lenge, så hvem vet. Jeg synes vi har bra sex, jeg er åpen for det meste og for å utforske. Og jeg har jo alltid lyst. Jeg blir bare så lei meg når han sier at alle andre jenter har gitt han så mye respons, er liksom meg mot alle de andre. Jeg som ikke er som alle andre jenter her i verden. Føler det er noe galt med meg, og jeg skulle virkelig ønske at jeg ikke var sånn... Har jo ikke lyst til å ligge der som en potetsekk, men hva skal man gjøre. TS Anonymous poster hash: 4583e...c72 1
Uredd Skrevet 21. april 2015 #5 Skrevet 21. april 2015 Det er ikke noe galt med deg. Du er bare annerledes. God kommunikasjon er essensielt. Med det kan dere leke og utforske hverandre og dermed finne noe som begge har utbytte av. Det er ingen dealbreaker om du bruker vibrator mens dere har sex. Med litt trening klarer dere fint å komme samtidig.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #6 Skrevet 21. april 2015 Det er ikke noe galt med deg. Du er bare annerledes. Jeg vil nå ikke påstå at hun er spesielt annerledes; jeg har kjent adskillige damer som har det på samme måten. Anonymous poster hash: fccfd...8f7
Gjest Pheel Skrevet 21. april 2015 #7 Skrevet 21. april 2015 Trodde jeg var sånn selv - helt til jeg ble sammen med han jeg er med nå. Sikkert ikke akkurat hjelpelig svar, men kan jo være håp så lenge dere virkelig prøver begge to kanskje?
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #8 Skrevet 21. april 2015 Trodde jeg var sånn selv - helt til jeg ble sammen med han jeg er med nå. Sikkert ikke akkurat hjelpelig svar, men kan jo være håp så lenge dere virkelig prøver begge to kanskje? Hvor lang tid tok det for dere da? Jeg har jo et håp om at det vil bli bedre etterhvert, men skal ikke påstå at vi virkelig prøver så hardt. Har sagt til han at jeg trenger kraftig stimulering over lengre tid, kompliserte greier, kan ikke forvente at tunga hans er en vibrator heller. Jeg kan fint leve uten da, er mer han jeg bekymrer meg for! TS Anonymous poster hash: 4583e...c72
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #9 Skrevet 21. april 2015 Så lenge jeg har det digg, så er det samme faenAnonymous poster hash: 1b77d...824
Gjest Pheel Skrevet 21. april 2015 #10 Skrevet 21. april 2015 Hvor lang tid tok det for dere da? Jeg har jo et håp om at det vil bli bedre etterhvert, men skal ikke påstå at vi virkelig prøver så hardt. Har sagt til han at jeg trenger kraftig stimulering over lengre tid, kompliserte greier, kan ikke forvente at tunga hans er en vibrator heller. Jeg kan fint leve uten da, er mer han jeg bekymrer meg for! TS Anonymous poster hash: 4583e...c72 Kommer ikke alltid lett nå heller, men slapper mye bedre av selv da vi jo nå kjenner hverandre så godt og han er veldig tålmodig og virkelig ønsker å tilfredsstille, og rett og slett sikkert bedre til dette enn andre jeg har vært med og.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå