Gå til innhold

Jobb uten sosial kontakt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som man faktisk kan leve av. Noen som har tips? Evt andre som sliter med dette og har kommet fram til løsninger som har fungert? :)



Anonymous poster hash: 274ee...c89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber back office i en bank og trives med det :) Styrer dagen min helt selv. Jobber med bare 10 stk.



Anonymous poster hash: 6f6a2...bd7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten sosial kontakt går ikke an, så du får heller fortelle litt mer om hva du er på utkikk etter.

Feks kan du utdanne deg til et yrke som primært jobber for det offentlige, bli ansatt etter kvalifikasjonsprinsippet heller enn hvor godt du gjør det på jobbintervju. Du kan ha et yrke der du jobber mye selvstendig i stedet for i team, eller et yrke der ting går rolig for seg til tross for mye kontakt med andre mennesker.



Anonymous poster hash: d6d40...90f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som bonde kan du jobbet møkk alene hele dagen, stort sett alle dager.



Anonymous poster hash: c4916...079
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg tror hadde fungert hadde vært å jobbe på et kontor alene, med klienter som kom inn noen ganger om dagen. Slik at jeg får kommet meg mellom hvert møte. Det er også lettere med "fremmede" mennesker, og vanskeligere med f.eks kollegaer som man blir kjent med over tid.

TS



Anonymous poster hash: 274ee...c89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar en doktorgrad, og det er hvertfall veldig lite sosialt for min del. :(



Anonymous poster hash: cc53e...366
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som jeg tror hadde fungert hadde vært å jobbe på et kontor alene, med klienter som kom inn noen ganger om dagen. Slik at jeg får kommet meg mellom hvert møte. Det er også lettere med "fremmede" mennesker, og vanskeligere med f.eks kollegaer som man blir kjent med over tid.

TS

Anonymous poster hash: 274ee...c89

Og hvor "smart" vil du si at du er? Tror du at du kunne vert komfortabel med å gå igjennom et hardt studie feks ingeniør eller vil du ha noe lettere med mindre press?

Eller noe midt i mellom?

Anonymous poster hash: d6d40...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...