AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Dere som er i forhold, hvor ofte fjerner dere hår? Og hvordan? (og forsåvidt også hvor). Jeg er ganske ny i forholdsgamet, og er redd for at kjæresten skal plages av hårstubber på legger og mer intime steder... Jeg barberer, og da blir det jo stubbete igjen etter en dag eller så. Jeg barberer nå alle utsatte områder før hver date, men spesielt i skrittet føler jeg det blir litt mye. Huden der er jo så følsom. Men samtidig vil jeg jo ikke at han skal synes det er ekkelt med stubber der... Anonymous poster hash: 1f551...081
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Barberer når jeg vil. Under armene stort sett flere ganger pr. uke. Leggene, mindre om vinteren, mer om sommeren. Akkurat nå er det flere måneder siden, så på tide å flerre av pelsen. Underlivet, kommer an på. Akkurat nå er det ganske grodd, men fjerner det til tider med hårfjerningskrem og høvel. Ikke alt, men stusser mer. Gift by the way. Kona gjør det på samme måte. Anonymous poster hash: b4e50...f8b
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Jeg vokser under armene ca hver... tja.. tredje eller fjerde uke. Hårene er veldig tynne nå, og vises ikke særlig godt, i motsetning til da jeg barberte. Da var det svart under huden samme dag, om du skjønner? Nedentil vokser jeg meg ca en gang i måneden, hjemme. Gjorde det på salong før, men er litt dyrt.. Det er litt vanskelig å gjøre selv, men varmvoks fra veet er lett å lære seg. Barberer leggene et par ganger i måneden, men på sommeren skal jeg vokse tror jeg. Orker liksom ikke å stresse med det nå på vinteren/våren. Anonymous poster hash: dae67...2e9
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 Jeg er alt for lat når det gjelder å fjerne hår Har ikke barbert leggene siden i fjor sommer tror jeg (kanskje enda lenger siden ogs)... Underlivet barberte jeg vel for 2 måneder siden, og armhulene er det sikkert 1 måned siden jeg barberte.. Er vel på tide å barbere alt igjen snart Heldigvis bryr ikke samboer seg om hårene mine da Anonymous poster hash: 1857b...2e5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #5 Skrevet 21. april 2015 Barberer armer, legger og nedentil i dusjen hver dag mens jeg allikevel står i dusjen. Tar 5 minutter. Anonymous poster hash: 9973b...e5f 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #6 Skrevet 21. april 2015 Epilerer legger og underliv ca hver 3-4 uke. Under armene barberer jeg flere ganger i uken. Jeg kan ikke barbere underlivet. Huden blir kjempe sår og nuppete,men epilering/voksing fungerer fint. Anonymous poster hash: d6fd5...708
Gjest Sleeve Skrevet 21. april 2015 #7 Skrevet 21. april 2015 Epilerer hver gang jeg dusjer. Det er sjeldent det napper noe særlig i og med at jeg gjør det såppas ofte, så da går det veldig kjapt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå