AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Jeg kunne gjerne tenkt meg å ha sex med kjæresten på randome plasser avogtil. Men hvordan går det ann, med tanke på griseriet etterpå? Det renner jo flere timer etterpå. Hva gjør dere? Anonymous poster hash: 8ed24...515
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Best å bli staket opp i vannet da. Finn et bortgjemt tjern :-) Anonymous poster hash: f5989...52b
Gjest Sleeve Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Vi har ofte spontan sex på ulike steder, og det er greit med noen små forhåndsregler. Vi har f.eks alltid papir og en mild type våtservietter i bilen. Greit å ha om vi stopper en plass og har sex i bilen. Ellers så har jeg av og til bare puttet i en tampong etter sex når det har skjedd spontant og jeg ikke har mulighet til å gå på do før vi må dra videre.
Gjest alohaa Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 (endret) Enig med sleeve over her, greit å ha noe med seg så man kan ordne sølet etterpå. Ellers er det bare å nyte det utesex er fantastisk spennende. Liker at det går mot varmere tider nå. Endret 21. april 2015 av alohaa
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #5 Skrevet 21. april 2015 Jeg kunne gjerne tenkt meg å ha sex med kjæresten på randome plasser avogtil. Men hvordan går det ann, med tanke på griseriet etterpå? Det renner jo flere timer etterpå. Hva gjør dere?Anonymous poster hash: 8ed24...515 Tilfeldige på norsk. Anonymous poster hash: d470a...35a 3
PrinsesseNila Skrevet 21. april 2015 #6 Skrevet 21. april 2015 Ha med deg noen intimservietter og kleenex i veska til en hver tid, så er det veldig enkelt og greit Eventuellt; bruk kondom
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #7 Skrevet 21. april 2015 Det å ha sex på toppen (eller veggen) av et fjell er fantastisk, spesielt om den er vendt mot fjorden slik at litt vind kommer inn også. Kan røpe at jeg og mannen min tok en del "fjellturer" i påska Anonymous poster hash: bf885...b42
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #8 Skrevet 21. april 2015 Kondom for å hindre søl. Tampong for å holde sølet inne. absolutt ikke sunt mtp bakterier, lukt osv , men går an av og til. Anonymous poster hash: 7e729...5a7
peppermyntete Skrevet 21. april 2015 #9 Skrevet 21. april 2015 I stede for tampong som flere skriver (som umulig kan være sunt for miljøet der nede) kan du jo ha truseinnlegg i veska? Finnes jo slike som er pakket separat som bind er.
Gorgonzola Skrevet 21. april 2015 #10 Skrevet 21. april 2015 Jeg kunne gjerne tenkt meg å ha sex med kjæresten på randome plasser avogtil. Men hvordan går det ann, med tanke på griseriet etterpå? Det renner jo flere timer etterpå. Hva gjør dere? Hvis du forbinder sex med griseri kan du heller gå på kino, strikke eller binde fluer. Alternativt - gap opp, si "aaah" og svelg unna. Problem solved.
Montos Skrevet 21. april 2015 #11 Skrevet 21. april 2015 Hva med å trekke seg ut og spre sæden en annen plass enn akkurat inni kjeden? Noe å tenke på...
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #12 Skrevet 21. april 2015 Hva med å trekke seg ut og spre sæden en annen plass enn akkurat inni kjeden? Noe å tenke på... Da Onans eldre bror Er døde (1. Mos. 38:7: «Men Er, Judas eldste sønn, gjorde det som var ondt i Herrens øyne, og Herren lot ham dø») anmodet Juda Onan å gjøre Ers enke gravid. Onan innså at barnet ikke kom til å bli hans, derfor «lot han sæden gå til spille på jorden», men det Onan gjorde «var ondt i Herrens øyne, og han lot også ham dø». Dette er det eneste tilfellet i Mosebøkene hvor Gud dreper et menneske uten å bruke et annet medium, som en engel eller pest. Anonymous poster hash: 685cf...3e5
Montos Skrevet 21. april 2015 #13 Skrevet 21. april 2015 Da Onans eldre bror Er døde (1. Mos. 38:7: «Men Er, Judas eldste sønn, gjorde det som var ondt i Herrens øyne, og Herren lot ham dø») anmodet Juda Onan å gjøre Ers enke gravid. Onan innså at barnet ikke kom til å bli hans, derfor «lot han sæden gå til spille på jorden», men det Onan gjorde «var ondt i Herrens øyne, og han lot også ham dø». Dette er det eneste tilfellet i Mosebøkene hvor Gud dreper et menneske uten å bruke et annet medium, som en engel eller pest. Anonymous poster hash: 685cf...3e5 Men nå har jeg forstått det slik at det her er snakk om en kjappis ute i den frie natur og ikke å tilføre familien nye medlemmer
Adam- Skrevet 22. april 2015 #14 Skrevet 22. april 2015 Kondom eller komme i munnen fremstår som de enkleste og foretrukne alternativene for min del.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #15 Skrevet 22. april 2015 Hva med å trekke seg ut og spre sæden en annen plass enn akkurat inni kjeden? Noe å tenke på... Inni kjeden er det vel heller uvanlig å ha utløsning :D Men truseinnlegg, intimservietter, kondom etc er greie hjelpemidler. Pluss en liten pose til å ha det i etterpå. Er man i bilen kan man jo ha et rent håndkle med seg til det umiddelbare sølet. Anonymous poster hash: d6802...a5c 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #16 Skrevet 22. april 2015 TA SPRUTEN I MUNN!Anonymous poster hash: 40558...cb5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå