juliane Skrevet 3. mars 2016 Forfatter #941 Skrevet 3. mars 2016 (endret) Her er den fine puppenekteren min forresten. (Ikke siter..) Endret 4. mars 2016 av juliane slettet bildet 1
j86 Skrevet 3. mars 2016 #942 Skrevet 3. mars 2016 Sååå kjekt å se bilde av henne! Hun er virkelig skjønn
Nautika Skrevet 3. mars 2016 #943 Skrevet 3. mars 2016 Så fin og blid! Så bra med lyspunkt i puppenektingen. Hilsen mamma-til-girdumegpuppsåhylerjeg
kaffemor Skrevet 5. mars 2016 #949 Skrevet 5. mars 2016 Ååh jeg gikk glipp av bildee Håper visningen gikk/går fint. Veldig spennende med huskjøp!
juliane Skrevet 7. mars 2016 Forfatter #951 Skrevet 7. mars 2016 Lover å legge inn bilde en annen gang også! Var på visning i helga, og vi ble vel begge veldig gira på denne boligen. Den har "alt" vi ønsker oss (som i nok soverom og vaskerom ), vi syns området er hyggelig, og vi burde ideelt sett ha råd til den. MEN, det var stappfullt på visning, og vi kan "bare" gå 500 over prisantydning, så jeg er ganske sikker på at vi ikke får den. Tar oss uansett en tur på visning i dag også, for å se litt nøyere på ting. I går var det som sagt stappfullt og vi hadde med oss S, og det er begrenset hvor nøye man får sett på ting med 8 kg sprellende på armen. Satser på det er litt færre der i dag, så får vi brukt den tiden vi ønsker på hvert rom, og gjerne snakket litt med megler også. Tanta kommer for å passe S en liten time mens vi er på visning. S har begynt å snurre litt rundt sin egen akse mens hun ligger på magen, hun mister nok lekene i samme retning hele tiden og må snu seg litt for å få tak i dem igjen. Men rulle gidder hun altså ikke. Hun rullet litt fra mage til rygg for seks uker siden, men så glemte hun det visst.
MissStiles Skrevet 7. mars 2016 #952 Skrevet 7. mars 2016 Så spennende med visninger da. Er det leilighet eller rekkehus dere ser på? Hvordan gikk visningen ikveld?
Beccy87 Skrevet 7. mars 2016 #953 Skrevet 7. mars 2016 Spennende med visning da! Jeg er kjempe misunnelig!
Androide Skrevet 7. mars 2016 #954 Skrevet 7. mars 2016 Gøy med visning Nysgjerrig på hvilket område dere ser i...lov å sende link på PM
juliane Skrevet 8. mars 2016 Forfatter #955 Skrevet 8. mars 2016 Kan legge ut link her jeg @Androide, for det ble ikke akkurat ny bolig på oss i dag. Det siste budet jeg fikk sms på var 1,2 millioner over takst, så våre skarve 500.000 kom vi ikke langt med. Kan tydeligvis glemme det området også, må nok dessverre belage oss på å dra lenger ut av byen, gitt. Æsj altså. Her er linken: http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=71718075 Ellers har vi tydeligvis fått en liten frøken med seperasjonsangst eller noe i den duren. Tante rakk ikke hit sånn at jeg rakk visiningen, så jeg overleverte henne i vogna på veien. Da gliste hun mot tante og det hadde hun gjort hele trilleturen hjem, men da de skulle opp trappa her hjemme begynte hun å hyyyle. Og det gjorde hun den neste halvtimen, til jeg fikk kommet meg hjem i taxi. Stakkars liten var helt rød og svett og fortvilet, og ifølge tante hadde hun vært helt stiv i kroppen. Roet seg ganske raskt hos meg, men skalv og snufset lenge... Var superfornøyd med tante igjen etter en stund da, så lenge jeg og A var der.
Beccy87 Skrevet 8. mars 2016 #956 Skrevet 8. mars 2016 Så kjedelig med huset da! Markedet er jo helt på trynet her så... Og nå fikk jeg vondt i hjertet av å høre på lilla di. Larven min også er blitt veeeldig avhengig av meg i det siste, noen ganger holder det ikke å sitte hos pappaen mens jeg sitter i andre enden av sofaen en gang. Så det er skrekken at det der skal skje dersom jeg skal ut og være litt alene eller noe... Håper det går over..
A4-livet Skrevet 8. mars 2016 #957 Skrevet 8. mars 2016 Skjønner at dere (og tydeligvis en haug andre) hadde lyst på det huset. Var jo kjempefint, og ligger i et koselig område (har vært pizzabud rett i nærheten og bodde noen t-banestopp lenger øst før). Men skjønner det er surt at det går så langt over at dere kanskje må lenger ut av byen. Er nabokommunene et alternativ om dere finner noe i nærheten av kollektivtransport?
juliane Skrevet 8. mars 2016 Forfatter #958 Skrevet 8. mars 2016 56 minutter siden, Beccy87 skrev: Så kjedelig med huset da! Markedet er jo helt på trynet her så... Og nå fikk jeg vondt i hjertet av å høre på lilla di. Larven min også er blitt veeeldig avhengig av meg i det siste, noen ganger holder det ikke å sitte hos pappaen mens jeg sitter i andre enden av sofaen en gang. Så det er skrekken at det der skal skje dersom jeg skal ut og være litt alene eller noe... Håper det går over.. Ja, håper virkelig det roer seg litt fremover. Er nesten ikke noe vits i å gå på visning når man har null ide om den går for prisantydning eller millioner over, liksom... Det skar skikkelig i hjertet mitt at hun ble så fra seg. Blide, lattermilde S som nesten aldri gråter og som regel er strålende blid uansett hvem hun er sammen med. Håper det hadde gått bedre hvis tanta hadde kommet hit først istedenfor at de måtte styre med å komme seg opp trappa osv, hadde forhåpentligvis vært bedre hvis S oppdaget at jeg var borte mens de allerede var i gang med hyggelig lek eller kos. Krysser virkelig fingrene for det, for jeg har skikkelig lyst til å ha en skikkelig date med kjæresten min i påsken, og det innebærer jo at mamma må være barnevakt... 34 minutter siden, A4-livet skrev: Skjønner at dere (og tydeligvis en haug andre) hadde lyst på det huset. Var jo kjempefint, og ligger i et koselig område (har vært pizzabud rett i nærheten og bodde noen t-banestopp lenger øst før). Men skjønner det er surt at det går så langt over at dere kanskje må lenger ut av byen. Er nabokommunene et alternativ om dere finner noe i nærheten av kollektivtransport? Østover er jeg ikke noe kjent og har ikke spesielt lyst kjenner jeg, ikke har jeg noe nettverk i området og jeg er redd det blir altfor mye tid som går med til å komme seg til og fra jobb. Bærum er et alternativ, siden vi har endel venner som har flyttet til Bærum og Oslo Vest. Er avhengig av god kollektivtransport da, vi jobber begge på sentralt øst, så vi kan ikke bruke altfor lang tid på å komme oss inn til sentrum.
juliane Skrevet 11. mars 2016 Forfatter #959 Skrevet 11. mars 2016 Det er jammenmeg fint at vi får besøk innimellom, så vi får vasket litt! Svigers kommer i ettermiddag, de skal i Kollen på skiskyting i morgen. I kveld skal alle bortsett fra jeg og S på en av Oslos beste restauranter, det er 60-årsgave fra oss til svigerfar. Jeg er SÅ misunnelig, prøver å ikke tenke på det og har bestilt godteri fra A.
juliane Skrevet 18. mars 2016 Forfatter #960 Skrevet 18. mars 2016 En uke siden sist jeg oppdaterte jo! Siden sist har svigers vært her en helg, og etter det har lillebroren min med samboer og lille fetter vært på besøk hele uka. Kjenner det er godt med litt alenetid nå, selv om det har vært superkoselig! Moro å se at S og fettern begynner å vise interesse for hverandre, de spiser litt på hverandres hender, gliser til hverandre og lurer nok fælt på hva og hvem den andre er. Allerede i morgen reiser vi på påskeferie hos mine foreldre, de gleder seg nok veldig til å se S, det har faktisk blitt seks uker siden sist! Hun har blitt litt mer morgenfugl i det siste, så jeg gleder meg mest til å avlevere S til sin morgenfriske bestefar og sove noen timer til. Dessuten skal vi endelig få til den daten vi egentlig skulle hatt den helga vi alle endte opp med omgangssyke. Trenger litt kjærestetid! Bør man forresten bli bekymra når ungen bæsjer ut det som ser ut som om det er 90% ufordøyd søtpotetmos?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå