Gå til innhold

Juliane og mini-sjefen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt et lite nattlys fra IKEA, ser ut som et lite spøkelse :)

Ellers har ingen av oss tenkt videre på det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man mister en håndfull dyr hårkur på gulvet i dusjen, og virkelig må tenke om det er verdt det å manøvrere seg ned for å redde så mye som mulig....

På tide å bli kvitt den magen altså! :jepp:

Skrevet (endret)

Vi har et lite leselys som henger fast i sengegavlen.

(men jeg kunne like gjerne hatt flombelysning og lyskastere, mannen min våkner ikke uansett! :P

.. også må jeg innrømme at jeg lyser lillegutt i ansiktet opp til flere ganger i løpet av natten med mobilen, bare for å sjekke at alt er ok..  :fnise:

Endret av Beccy87
Skrevet (endret)

Jeg hadde på lyset på mobilen og la den nedover på nattbordet. Da lyste det faktisk godt nok! Jeg hadde forøvrig en slik nyfødt du beskriver. Frem til 6-7 mnd hvertfall :)

Endret av blomst12
Skrevet

.. også må jeg innrømme at jeg lyser lillegutt i ansiktet opp til flere ganger i løpet av natten med mobilen, bare for å sjekke at alt er ok..  :fnise:

:opplyser: Jeg og! Stakkaren har knepet igjen øynene ved flere anledninger :fnise:

Skrevet

Jeg har spøkelse fra IKEA, men bruker også lyset på mobilen. Lille her blir også godt opplyst mange ganger om natta... Sånn er det å ha overbeskyttende mammaer ;)

Skrevet

I dag hadde vi besøk av megleren som ikke kunne komme forrige uke, og for en klasseforskjell på han her og han vi allerede har snakket med! Han her var supereffektiv, løsningsorientert, kom med masse gode råd om hva vi kunne gjøre for å få et bra salg og klarte å dra frem en masse positive ting ved leiligheten. Tillitsvekkende fyr, både for selger og kjøper tror jeg. Tror ikke nødvendigvis prisantydningen blir noe høyere enn det han andre ga, men er helt sikker på at han her kan gjøre en mye bedre jobb i alle fall. :)

• Liker 1
Skrevet

Så bra med flink megler! Viktig å gå for den som gir er bra inntrykk og tar jobben seriøst.

Hvordan er formen din? Kjenner du "noe"? Tenker det er like før der braker løst i terminklubben nå, vi er jo så mange med nesten lik termin ;)

Skrevet

Jeg kjenner en del mensmurringer, men det er det. Sa til A i sted at jeg hadde hørt at noen får diaré før fødsel, og at jeg hadde vært på do to ganger hittil i dag. Og så forstoppet som jeg har vært i hele svangerskapet må jo det være jevngodt med diaré spør du meg. Noen som sa at jeg leter etter modningstegn? :hoho:

Dessuten har liksom fått det for meg at ting må skje i rettferdig rekkefølge, og jeg har jo tross alt termin sist i bølgen. Så fint hvis dere andre kan sette i gang snart! ;)

Skrevet

Heldig som har mensmurringer da, er dårlig med det her :sjenert: Hadde håpet jeg skulle kjenne litt etter at JM røska litt oppi der, men det er minimalt. Men det er fullmåne på mandag da, håper det gjør susen :lur:

Skrevet

Det sa nettopp svigermor også, spørs om vi føder under fullmånen hele gjengen! ;) Ser for meg fulle fødestuer og at jeg ender opp i Drammen eller noe. :fnise:

Skrevet

Lille S kom til verden rett før midnatt i går, 50 cm og 3320 gram. Alt bra med oss begge! :rodmer:

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jippi :) gratulerer så masse!! :) M var og 3320 g men 49 cm da!

Endret av blomst12
Skrevet (endret)

Åh, gratulerer så masse :strix: Gleder meg til å høre om den nye verdensborgeren :hjerte:

Jeg må da være vinneren på tippelista di, med bare noen minutter fra? ;) hoho

Endret av Frøkenanonym
Skrevet

Gratulerer!!!  :strix:

Da var det noe i de mensmurringene du kjente da. Så herlig! :)

Skrevet

Oi, gratulerer så masse! Håper alt står bra til med den lille familien <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...