Gå til innhold

Kunne du likt kroppen min?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er absolutt ikke for å "fiske etter" komplimenter eller noe, skriver denne tråden fordi jeg har dårlig selvbilde pga kroppen min. Så skal du være frekk så trenger du ikke kommentere her.

Jeg er 157 høy og veier 63 kilo, føler jeg har litt ekstra her og der, men mest lår og rumpe, magen er ganske slank.

Men kunne du falt for min kropp, eller liker du best høye slanke jenter?

Anonymous poster hash: 15ce7...36c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såklart kunne jeg ha nok falt for kroppen din. Men det mest tiltrekkende ved en kvinne jeg vet om er et strålende selvbilde. Vær stolt av det du har, eller gjør noe med det du ikke liker. :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Såklart kunne jeg ha nok falt for kroppen din. Men det mest tiltrekkende ved en kvinne jeg vet om er et strålende selvbilde. Vær stolt av det du har, eller gjør noe med det du ikke liker. :blomst:

Takk for at du svarte :) snilt sagt

AnonymBruker
Skrevet

Klart det. Er jo personligheten og fitta di som betyr aller mest.

Anonymous poster hash: 02bc2...d16
  • Liker 2
Gjest UngMann1986
Skrevet

Høres ut som en søt og fin kropp :-) Burde ikke være noen hindring for å bli tent av den!

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en søt og fin kropp :-) Burde ikke være noen hindring for å bli tent av den!

:) hyggelig. Har bare fått det for meg at alle menn liker tynne lange damer.

Skrevet

:) hyggelig. Har bare fått det for meg at alle menn liker tynne lange damer.Anonymous poster hash: 15ce7...36c

niks niks.
Skrevet

Det er jo umulig å si uten å se et bilde. Men du høres jo HELT normal ut, så det er ikke der det ryker liksom.

AnonymBruker
Skrevet

Høye slanke jenter høres sexy ut, men faktum er at jeg synes det motsatte er mer sexy, lave jenter med litt lår er enda litt bedre.

Anonymous poster hash: 4834d...b0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...