Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En åpenbar provokasjon. Russland vet at vi ikke kan gjøre annet enn å holde noen møter, flytte litt papir og siden la det passere og med det klare å demonstrere både ovenfor det russiske folk, men også russiske myndigheter og ikke minst det norske folk - at russerne er overlegne og gjør som de stort sett vil.

Anonymous poster hash: 00dda...185

Skrevet

En åpenbar provokasjon. Russland vet at vi ikke kan gjøre annet enn å holde noen møter, flytte litt papir og siden la det passere og med det klare å demonstrere både ovenfor det russiske folk, men også russiske myndigheter og ikke minst det norske folk - at russerne er overlegne og gjør som de stort sett vil.

Anonymous poster hash: 00dda...185

Helt enig, samme scenario så vi med elektron saken, å da var det t.om norske offiserer ombord.

Skrevet (endret)

.

Endret av kjærligbåttur
AnonymBruker
Skrevet

Vi har jo f*en hele vesten på vår side. Selvfølgelig kan vi gjøre noe.

Og de har hele f*en Kina på sin side...

Anonymous poster hash: 965d0...292

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vi hjemmel til å arrestere visestatsministeren?

Anonymous poster hash: 40b50...f0c

AnonymBruker
Skrevet

Russland er et møkkaland igjen i større og større grad. Dette er bare den patetiske tøffe seg-greia de alltid har hatt et behov for å holde på med. Det vil neppe føre til noe spesielt, de vil ikke i praksis få gjort noe med Norges arktiske områder. Så jeg bekymrer meg ikke, siden jeg ikke bor i Baltikum, jeg himler mest med øynene.

Selvsagt bare ment som en provokasjon. De er bøller. Trøsten får være at de er et drittland med sosiale problemer som går utenpå det selv de fleste U-land har. Bare et stort et.

Anonymous poster hash: f4e37...93a
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...