Gå til innhold

Betennelse i kne og gravid.. Behandling?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen der ute som har erfaring med dette? Fastlegen henviste meg til fysioterapeut, som idag omtrent kasta meg på dør, fordi han mente jeg var for hormonell til å behandles(!) Han ønsket å bruke trykkbølgebehandling, da det var flere andre behandlingsmetoder han ikke kunne bruke, p.g.a. svangerskapet. Jeg hadde ikke hørt om det før, og ble engstelig da han bare overkjørte meg og skulle begynne, uten å svare på spørsmålene mine. Det endte altså med at ingenting ble gjort, at jeg måtte betale, og haltet gråtende hjem... Hjemme finner jeg ut at man ikke skal gjennomføre trykkbølgebehandling under graviditet :overrasket:

Har noen blitt behandlet på andre måter? Betennelses- og smertelindrende medisiner er jo heller ikke aktuelt.

Anonymous poster hash: 5a6ac...f4d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ultralyd bør da kunne brukes?

Laser er jeg usikker på.

Ring legen din i morgen, du har gjerne truffet en fysio som har stått opp med feil fot i dag? :)

Anonymous poster hash: 088b8...e85

AnonymBruker
Skrevet

Ultralyd bør da kunne brukes?

Laser er jeg usikker på.

Ring legen din i morgen, du har gjerne truffet en fysio som har stått opp med feil fot i dag? :)

Anonymous poster hash: 088b8...e85

Han brukte ultralyd for å finne ut hva som feilet meg. Trykkbølger skulle behandle det. Jeg blir igrunn skremt av at han ikke visste at det ikke er et alternativ hvis man er gravid.. Lurer på hva dte kunne forårsaket, dersom jeg hadde latt ham gjennomføre..

Ja, jeg er hverken vanskelig å ha med å gjøre, eller hormonell (enda ihvertfall). Denne fysioterapeuten fremstod som en over gjennomsnitlig usympatisk mann, som ikke anbefales videre.

AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Første bud ved betennelse er hvile, kombinert med varme/kuldebehandling. Spesielt du som ikke kan bruke betennelsesdempende ol.

Snakk med legen din hvordan du skal gjøre det

Anonymous poster hash: 84789...89b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...