AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Hei jeg blir ofte sint og smeller igjen dørene og irritert av ingen grunn kan astma medisinene ha noen påvirkning på det? Det er jo mye kortison i medisinene så har hørt at man kan ofte bli sint og at det er en bivirkning kan det være pga at det jeg blir så fort sint og irritert? Anonymous poster hash: b8535...aa9
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Nei, nei og nei. Astmamedisiner fungerer kun lokalt og åpne alveolene i lungene. Gammel er du? Virker som du er 14-15 år, og da er det hormonene som herjer Anonymous poster hash: 4941b...284
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Hei jeg blir ofte sint og smeller igjen dørene og irritert av ingen grunn kan astma medisinene ha noen påvirkning på det? Det er jo mye kortison i medisinene så har hørt at man kan ofte bli sint og at det er en bivirkning kan det være pga at det jeg blir så fort sint og irritert? Anonymous poster hash: b8535...aa9 Jo, det kan du faktisk. Eller du kan blir rasende sint av å ha en dårlig regulert astma. hvor mye astmakontroll har du? Last ned appen min astma, og ta Act testen. Meld tilbake i tråden her hvilken score du får, eller om du har kontroll på astmaen din.Anonymous poster hash: 8a3ac...3cb
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 Nei, nei og nei.Astmamedisiner fungerer kun lokalt og åpne alveolene i lungene. Gammel er du?Virker som du er 14-15 år, og da er det hormonene som herjer Anonymous poster hash: 4941b...284 Jeg er faktisk 19 år trenger ikke å anta at jeg er en fjortiss bare fordi jeg spør om det kan være en bivirkning, man kan få mange rare bivirkninger av medisiner http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/tunge.gif' alt=':P'> Anonymous poster hash: b8535...aa9
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Jo, det kan du faktisk. Eller du kan blir rasende sint av å ha en dårlig regulert astma. hvor mye astmakontroll har du? Last ned appen min astma, og ta Act testen. Meld tilbake i tråden her hvilken score du får, eller om du har kontroll på astmaen din.Anonymous poster hash: 8a3ac...3cb har god kontroll på astmaen bruker medisiner to ganger om dagen i tilegg tar jeg tabletter får kontrollere astmaen Anonymous poster hash: b8535...aa9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå