Gå til innhold

Sinne av astma medisiner?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg blir ofte sint og smeller igjen dørene og irritert av ingen grunn kan astma medisinene ha noen påvirkning på det? Det er jo mye kortison i medisinene så har hørt at man kan ofte bli sint og at det er en bivirkning kan det være pga at det jeg blir så fort sint og irritert?

Anonymous poster hash: b8535...aa9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei og nei.

Astmamedisiner fungerer kun lokalt og åpne alveolene i lungene.

Gammel er du?

Virker som du er 14-15 år, og da er det hormonene som herjer



Anonymous poster hash: 4941b...284
AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg blir ofte sint og smeller igjen dørene og irritert av ingen grunn kan astma medisinene ha noen påvirkning på det? Det er jo mye kortison i medisinene så har hørt at man kan ofte bli sint og at det er en bivirkning kan det være pga at det jeg blir så fort sint og irritert? Anonymous poster hash: b8535...aa9

Jo, det kan du faktisk.

Eller du kan blir rasende sint av å ha en dårlig regulert astma.

hvor mye astmakontroll har du?

Last ned appen min astma, og ta Act testen.

Meld tilbake i tråden her hvilken score du får, eller om du har kontroll på astmaen din.

Anonymous poster hash: 8a3ac...3cb

AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei og nei.Astmamedisiner fungerer kun lokalt og åpne alveolene i lungene. Gammel er du?Virker som du er 14-15 år, og da er det hormonene som herjer Anonymous poster hash: 4941b...284

Jeg er faktisk 19 år trenger ikke å anta at jeg er en fjortiss bare fordi jeg spør om det kan være en bivirkning, man kan få mange rare bivirkninger av medisiner <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/tunge.gif' alt=':P'>

Anonymous poster hash: b8535...aa9

AnonymBruker
Skrevet

Jo, det kan du faktisk.

Eller du kan blir rasende sint av å ha en dårlig regulert astma.

hvor mye astmakontroll har du?

Last ned appen min astma, og ta Act testen.

Meld tilbake i tråden her hvilken score du får, eller om du har kontroll på astmaen din.Anonymous poster hash: 8a3ac...3cb

har god kontroll på astmaen bruker medisiner to ganger om dagen i tilegg tar jeg tabletter får kontrollere astmaen

Anonymous poster hash: b8535...aa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...