AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Jeg har vært inn og ut av psykiatrien i mange år og er der kjempe lenge av gangen , lengste innleggelsen var på 1 år og 4 mnd. Jeg blir tvangsmedisinert og er på tvungent ettervern. Anonymous poster hash: 967c6...92c 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Ok, hadde du noen spørsmål? Anonymous poster hash: 2eec7...fad 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Høres trasig ut, men det er jo fint at det finnes et tilbud i hvert fall. Ønsker deg god bedring. Anonymous poster hash: e1b7b...b32
Gjest Fotballen Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 (endret) Du kommer til å bli bedre. Endret 20. april 2015 av iBiteU;)
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Du kommer til å bli bedre. Det er det ikke alle som blir.Anonymous poster hash: 85f90...8ac
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #6 Skrevet 20. april 2015 Jeg har vært inn og ut av psykiatrien i mange år og er der kjempe lenge av gangen , lengste innleggelsen var på 1 år og 4 mnd. Jeg blir tvangsmedisinert og er på tvungent ettervern. Anonymous poster hash: 967c6...92c Da er du vel til fare for deg selv eller andre, siden du også er på tvungent ettervern. Skal ga ske mye til før man blir det. Håper du blir bedre.Anonymous poster hash: 85f90...8ac
Gjest Fotballen Skrevet 20. april 2015 #7 Skrevet 20. april 2015 Det er det ikke alle som blir.Anonymous poster hash: 85f90...8ac Sant, men det finnes alltid et håp, og det nytter ikke å gi opp håpet så lenge vi lever.
Gjest anonym2233 Skrevet 20. april 2015 #8 Skrevet 20. april 2015 Har du det bra da, ts? Har du en hyggelig kveld ?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #9 Skrevet 20. april 2015 Sant, men det finnes alltid et håp, og det nytter ikke å gi opp håpet så lenge vi lever. Det er alltid håp, ja.Anonymous poster hash: 85f90...8ac
Gjest anonym2233 Skrevet 20. april 2015 #11 Skrevet 20. april 2015 Det finnes et håp... Det handler om å finne håpet, innse det, forstå det, og deretter leve med håpet inntil målet er oppnådd.
Gjest Fotballen Skrevet 20. april 2015 #12 Skrevet 20. april 2015 (endret) Det er alltid håp, ja.Anonymous poster hash: 85f90...8ac Jepp. Jeg hadde et håp om å slutte med rus, og ikke savne det mer. Selv om jeg føler meg fristet av og til. Det klarte jeg Det viktigste er å kjempe! Kjempe seg frisk, kjempe å slutte med noe, kjempe om å klare noe. Ikke la faenskapet vinne. Endret 20. april 2015 av iBiteU;) 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #13 Skrevet 21. april 2015 Det er det ikke alle som blir.Anonymous poster hash: 85f90...8ac Men de fleste blir det. Anonymous poster hash: c7688...52d
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #14 Skrevet 21. april 2015 Men de fleste blir det.Anonymous poster hash: c7688...52d Ikke når man allerede har vært i psykiatrien i flere år nei. Anonymous poster hash: d7478...97d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå