Gå til innhold

Tvangsinnlagt


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært inn og ut av psykiatrien i mange år og er der kjempe lenge av gangen , lengste innleggelsen var på 1 år og 4 mnd. Jeg blir tvangsmedisinert og er på tvungent ettervern.

Anonymous poster hash: 967c6...92c

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok, hadde du noen spørsmål? :)



Anonymous poster hash: 2eec7...fad
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres trasig ut, men det er jo fint at det finnes et tilbud i hvert fall. Ønsker deg god bedring.



Anonymous poster hash: e1b7b...b32
Gjest Fotballen
Skrevet (endret)

:hug: Du kommer til å bli bedre.

Endret av iBiteU;)
AnonymBruker
Skrevet

:hug: Du kommer til å bli bedre.

Det er det ikke alle som blir.

Anonymous poster hash: 85f90...8ac

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært inn og ut av psykiatrien i mange år og er der kjempe lenge av gangen , lengste innleggelsen var på 1 år og 4 mnd. Jeg blir tvangsmedisinert og er på tvungent ettervern. Anonymous poster hash: 967c6...92c

Da er du vel til fare for deg selv eller andre, siden du også er på tvungent ettervern. Skal ga ske mye til før man blir det. Håper du blir bedre.

Anonymous poster hash: 85f90...8ac

Gjest Fotballen
Skrevet

Det er det ikke alle som blir.

Anonymous poster hash: 85f90...8ac

Sant, men det finnes alltid et håp, og det nytter ikke å gi opp håpet så lenge vi lever.

Gjest anonym2233
Skrevet

Har du det bra da, ts? :)

Har du en hyggelig kveld ? :)

AnonymBruker
Skrevet

Sant, men det finnes alltid et håp, og det nytter ikke å gi opp håpet så lenge vi lever.

Det er alltid håp, ja.

Anonymous poster hash: 85f90...8ac

Gjest anonym2233
Skrevet

Det finnes et håp...

Det handler om å finne håpet, innse det, forstå det, og deretter leve med håpet inntil målet er oppnådd.

Gjest Fotballen
Skrevet (endret)

Det er alltid håp, ja.

Anonymous poster hash: 85f90...8ac

Jepp. Jeg hadde et håp om å slutte med rus, og ikke savne det mer. Selv om jeg føler meg fristet av og til. Det klarte jeg :) Det viktigste er å kjempe! Kjempe seg frisk, kjempe å slutte med noe, kjempe om å klare noe. Ikke la faenskapet vinne.

Endret av iBiteU;)
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er det ikke alle som blir.

Anonymous poster hash: 85f90...8ac

Men de fleste blir det.

Anonymous poster hash: c7688...52d

AnonymBruker
Skrevet

Men de fleste blir det.

Anonymous poster hash: c7688...52d

Ikke når man allerede har vært i psykiatrien i flere år nei.

Anonymous poster hash: d7478...97d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...