pusla Skrevet 28. august 2004 #81 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg savner også kanel-knekkebrødene, men de så jeg i Sverige i dag. Også franske bagateller, morsomt å høre at flere av dere elsket disse som barn - jeg spiste faktisk omtrent bare disse og fikk ikke i meg nok næring (det er jo bare luft), så legen satte meg på h-melk og grovbrød i et år . De som ligner franske bagateller som de har i Sverige får meg nesten tilbake til den tida . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alterna Skrevet 29. august 2004 #82 Del Skrevet 29. august 2004 Hva heter de franske bagatellene i sveriege da? Husker de kjempegodt, det gikk mye på franske bagateller og tom&jerry-kjeks! Savner også kanel-knekkebrødene Rice Crispies frokostblanding Danup drikkeyoghurt "La vaca que rie" ostebiter (den glade ku) Pæreis kanel-mintdrops........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 29. august 2004 #83 Del Skrevet 29. august 2004 Hva heter de franske bagatellene i sveriege da? Wasa Crisp'n Light heter de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 29. august 2004 #84 Del Skrevet 29. august 2004 Åh, her var det mye godt og glemt! Soho - DEN var god, den! Og Bagatellene hadde jeg helt glemt! Savner rød Stratos, jeg. Og takker gjerne ja til kanelknekkebrød også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 30. august 2004 #85 Del Skrevet 30. august 2004 Ser det blir nevnt Kettle chips her. NAM!!! Prøv den med grovmalt pepper og havsalt.. Jeg savner "hip" isen jeg. Nesten ingen som husker den, den var fra Drammens-is, og knallgul. Lollipop fasong og kjempegod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 30. august 2004 #86 Del Skrevet 30. august 2004 Åh ja, den husker jeg også!! Kjempegod!!! *savne* Jeg også ! Noen softis barer selger softis med lakrisstrø, det er også godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 30. august 2004 Forfatter #87 Del Skrevet 30. august 2004 Kanskje vi kan sende ønske til Diplom is eller Hennig Olsen eller noe sånt. VI ØNSKER IS MED LAKRIS TREKK!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summer25 Skrevet 2. september 2004 #88 Del Skrevet 2. september 2004 * Kraft Deluxe Maccaroni and Cheese dinner * Pink lemonade * Potetgull som het Nibit eller noe sånt (de finnes noen steder enda....) Pink lemonade.... det er godt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 2. september 2004 #89 Del Skrevet 2. september 2004 Hmm, kan det være Kettle Chips? Lurer på om jeg har smakt de egentlig. Handler ofte på Ultra, men av en eller annen grunn har vi sjelden kjøpt potetgull der. Åh, speaking of Kettle, liksom. Her fant jeg en del varianter jeg kunne tenkt meg å prøve:http://www.kettlefoods.co.uk/site/WebSiteP....54.613&range=1 Særlig Gorgonzola varianten, elsker blåmuggost! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 2. september 2004 #90 Del Skrevet 2. september 2004 savner også blues og tom og jerry is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 3. september 2004 #91 Del Skrevet 3. september 2004 Pink Lemonade så jeg på en bensinstasjon her om dagen...yummi!! måtte bare ha det!! kjempegodt!!! Jeg skulle ønske M&M's Cookie is kom til Norge..den er bare så utrolig god!! ser ut som en kjempestor dobbel cookie med vaniljeis inni, og masse små m&m's inne i cookien..også er det sånn myk god cookie da.... Åååå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilla78 Skrevet 7. september 2004 #92 Del Skrevet 7. september 2004 Rød tyrkisk pepper med chili Tyrkisk pepper is Party mix potetgull Snack chips fra Kims Kims luringer Kaptein sortebill is Blues sjokolade Stratos med nøtter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2004 #93 Del Skrevet 7. september 2004 I morgen skal jeg til England og spise masse av det jeg savner fra tiden der. Som eggmayo sandwich! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 8. september 2004 #94 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg savner Kims french fries med paprikasmak!!!!!! Plutselig forsvant den jo :evil: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 8. september 2004 #95 Del Skrevet 8. september 2004 Og for ikke å snakke om SOHO sjokoladen..............Den var jo knall god!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 8. september 2004 #96 Del Skrevet 8. september 2004 Å jaaaaaaaaaaaaaaa den M&M isen har jeg spist i syden - den er kjempe god!! Og den hip isen..var det ikke en som het "hap" eller "hopp" også?? Kims french fries...mmmm nå ble jeg sulten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summer25 Skrevet 8. september 2004 #97 Del Skrevet 8. september 2004 Soho, Relax m/crisp og Basic også savner jeg Mövenpicks Hazelnut Choch kjempemasse :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy Skrevet 8. september 2004 #98 Del Skrevet 8. september 2004 Noen som husker Stratos sjokolademelk? synes den var god jeg.. Savner stratos med nøtter Drillo isen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 9. september 2004 #99 Del Skrevet 9. september 2004 Savner Tines BURGEROST, jeg. Macaroni &Cheese blir ikke den samme uten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 10. september 2004 #100 Del Skrevet 10. september 2004 Hvor ble det av Maaruds potetgull med mediterranian smak? Lenge siden jeg har sett det... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå