otilie Skrevet 20. februar 2012 #181 Del Skrevet 20. februar 2012 BUNNPRIS HAR DEM vi har en bunnpris rett nedi gata, jeg har ikke sett de der.. men så er jeg ikke så aktiv i godteri-avdelingen lenger Skal sjekke neste gang! :D Men jeg skal til budapest etter sommeren, og jeg vet de selger sånne der! Der selger de tilogmed sånne sugerør man har i ølen. hahaha! Skal lett prøves! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 21. februar 2012 #182 Del Skrevet 21. februar 2012 Alle isene jeg liker skikkelig godt blir jo fjernet igjen Ja! Hennig Olsen La Sophia cappuccino. Jeg drømmer ennå om den. Har aldri funnet en is med lignende konsistens. Og ordet 'kafferippel' må jo være et av de fineste som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<cinderella3 Skrevet 21. februar 2012 #183 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Kanelknekkebrød Dus (juice) husker også at jeg smakte på en prim med kanelsmak en gang, men har ikke sett den igjen, var ihvertfall kjempegod! Endret 21. februar 2012 av <cinderella3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhMickey Skrevet 13. mars 2012 #184 Del Skrevet 13. mars 2012 - Smint, den røde esken! Hamstret sist jeg var i Malaga, der hadde de også Smint tyggis med 3 lag smaker:) - Pæreisen, ingenting kan måle seg. - Papp-ufo'ene med sånn surt pulver i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. mars 2012 #185 Del Skrevet 13. mars 2012 - Smint, den røde esken! Hamstret sist jeg var i Malaga, der hadde de også Smint tyggis med 3 lag smaker:) - Pæreisen, ingenting kan måle seg. - Papp-ufo'ene med sånn surt pulver i. men den kom jo tilbake for lenge siden? til og med i retro-design for det er denne du mener, sant? - http://www.diplom-is.no/pareis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happygolucky Skrevet 13. mars 2012 #186 Del Skrevet 13. mars 2012 Soho er faktisk relansert! Men dessverre som en bit i en sånn multipose... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happygolucky Skrevet 13. mars 2012 #187 Del Skrevet 13. mars 2012 - Soho - Yade - Tyrkisk pepper-is - Havbris (fantastiske fiskeposteier) - Pasté (en slags mellomting mellom paté og postei. Var bare på markedet en kort stund) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flammy Skrevet 13. mars 2012 #188 Del Skrevet 13. mars 2012 Savner Istid-isen. Tror det var saftis med pære og mangosmak.. Aah, den var såå god, men de hadde den bare en sesong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happygolucky Skrevet 13. mars 2012 #189 Del Skrevet 13. mars 2012 Hva heter de franske bagatellene i sveriege da? Husker de kjempegodt, det gikk mye på franske bagateller og tom&jerry-kjeks! Savner også kanel-knekkebrødene Rice Crispies frokostblanding Danup drikkeyoghurt "La vaca que rie" ostebiter (den glade ku) Pæreis kanel-mintdrops........ La vache qui rie finnes mange mange mange steder i helt vanlige butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julibaby Skrevet 13. mars 2012 #190 Del Skrevet 13. mars 2012 Åhh dinosaurkjeks savner jeg og! Og Dream-bøtta med lollipop-sorbet! Savner også mikkemus-sukkertøy (har ikke sett siden jeg var helt liten)... Og pæreisen (den nye smaker IKKE likt som den gamle..) Jeg var også fan av SOHO-sjokoladen, og det er litt viktig at det er lik størrelse og fasong som den var Savner også fot-isen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supah Skrevet 13. mars 2012 #191 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg savner YES-isen.. :( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Navifairy Skrevet 13. mars 2012 #192 Del Skrevet 13. mars 2012 - Soho - Yade - Tyrkisk pepper-is - Havbris (fantastiske fiskeposteier) - Pasté (en slags mellomting mellom paté og postei. Var bare på markedet en kort stund) Hjem-Is, den blå isbilen, selger disse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. mars 2012 #193 Del Skrevet 14. mars 2012 Kanelknekkebrød Ååååhhhh, tenk at jeg ikke husket det! De var jo så gode! Smakte nesten som skillingsbollekjeks! Mmmmmmmmm! Hvorfor i alle dager forsvant disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. mars 2012 #194 Del Skrevet 14. mars 2012 Appelsin og krokan-sjokoladen fra Freia! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayflower Skrevet 14. mars 2012 #195 Del Skrevet 14. mars 2012 Chips med salt og eddik - fatter ikke at ikke flere enn meg liker det Hehe... vi hamster når vi er i Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pixie Skrevet 15. mars 2012 #196 Del Skrevet 15. mars 2012 Disneysjokoladene, de små med disneyfigurer i hvit sjokolade på! ÅÅÅÅÅ!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mars 2012 #197 Del Skrevet 16. mars 2012 Noen som husker Bravo sjokoladen? Tror det var Nidar som lagde den (for veldig lenge siden!), savner den stadig jeg Og de bittesmå Hobbyene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mars 2012 #198 Del Skrevet 16. mars 2012 Åh, og de gule og røde saftisene!!! Husker ikke hvem som lagde dem, men de var så gode! Spesielt den røde, tror det var jordbær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 16. mars 2012 #199 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Disneysjokoladene, de små med disneyfigurer i hvit sjokolade på! ÅÅÅÅÅ!!!! Nestlé disney family! Ellers har jeg vært fysen på Klip&Klap is i 5 år nå.... Og James Bond potetgull!!! Endret 16. mars 2012 av kaprifolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 16. mars 2012 #200 Del Skrevet 16. mars 2012 De wasa knekkebrødene med sjokolade! Innpakningen var blå med en viking på. Barnemotiv sånn som cartoons-kjeksene. Og et annet knekkebrød med sjokolade mellom. Og som nevn her; kanelknekkebrødene! *savn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå