literally Skrevet 1. november 2016 #61 Del Skrevet 1. november 2016 14 minutter siden, Mayoo skrev: Hun viste bilde av Brooklyn først for 19 dager siden. For 15 dager siden viste hun bilder av han igjen. Etter det ble det helt stille. Svarte ikke på kommentarer ang. han, ei heller postet flere bilder på snapchat av han, kun av Billy. Det er 4 dager mellom 19 og 15 dager. Hun velger selv å ha en offentlig blogg, da må en også tåle at mennesker setter spørsmåltegn ved noen av valgene som blir tatt. Hva hun velger og ikke velger å dele er selvfølgelig helt opp til henne, men det virker som om hun har glemt lit at det faktisk er takket være leserne hun har kommet dit hun er i dag. Men det er ikke dermed sagt at hun ikke hadde han etter de 4 dagene, men det kan hende hun begynte å innse hvordan det faktisk gikk da og valgte å roe ned litt. Selvsagt skal folk få lov til det, men folk må også huske på at de ikke vet alt. Dette gjelder ikke bare bloggere, men alle rundt seg. Folk er utrolig kjappe til å dømme, og det er det jeg syns blir feil. Og jeg tror hun er veldig takknemlig for leserne, men hun er bare et menneske og om f.eks jeg skulle tatt et sånt valg syns jeg det hadde vært forferdelig vondt å måtte dele med hele verden, så jeg syns folk kan vise litt forståelse for at hun ikke følte seg klar for det med en gang. Jada, hun er en offentlig person, men de skal ikke måtte finne seg i alt de heller. Dessuten gjør folk feil, og kanskje hun innså at hun hadde tatt seg vann over hodet? Det viktigste er at hun har satt hundene først her, og ikke sin egen drøm om enda en hund. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 1. november 2016 #62 Del Skrevet 1. november 2016 Jeg synes diskusjonen rundt hund og hva som skal fortelles om på bloggen er interessant. Det forteller ganske mye om hva slags forhold en leser får til bloggeren (typ venninne). Og dette er et forhold som bloggeren legger opp til selv. For der skrives som om leserne er venninner. Hele grunnen til at bloggeren kan leve av å blogge handler om akkurat denne nære relasjonen. Annonsører bruker denne relasjonen for å kunne promotere produkter. Leserne stoler på bloggvenninnen og lar seg lettere overbevise om å foreta et kjøp. Hun tjener gode penger på bloggen nettopp fordi hun dyrker denne relasjonen. I så tilfelle synes jeg at bloggeren får velge, deler du mye og dyrker relasjonen med leserne dine når det er positivt for deg (økonomisk) så bør du også forstå at de forventer at du deler også det som ikke er så hyggelig. I stedet så velger Eirin en velkjent bloggstrategi; offerrollen. Og også splitt og hersk. Hun sender varme ord til de som er forståelsesfulle de får forbli i varmen. De som er kritiske, vel de sendes ut i kulden og betegnes som slemme. Solid måte å kvele kritiske stemmer på, for hvem vil vel egentlig havne i unåde? Hun valgte å bruke hunden som innhold på bloggen, da blir det svært underlig å kjefte leserne huden full nør de etterspø hvordan det går med dem. Kan ikke få både i pose og sekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 1. november 2016 #63 Del Skrevet 1. november 2016 Det jeg synes er feil er at folk føler at hun skylder de noe. En blogger legger ned EKSTREMT mye arbeid, og bare en brøkdel er tydelig å se for leserne. Ja, hun har kun leserne å takke for at hun kan jobbe med det her. Uten lesere er ikke en blogg noe levebrød, men samtidig hadde ikke bloggen hennes vært noe særlig om hun ikke hadde lagt ned så ekstremt mye arbeid i den. Hun jobber hardt for å ha de leserne hun har. Og jeg mener personlig at når det skjer noe vanskelig i livet til en blogger, være seg et brudd, dødsfall eller å måtte omplassere en hund, så burde man ha forståelse for at man som menneske trenger litt tid før man er klar for å snakke om det. Det første jeg tenkte når hun ikke svarte på noe om Brooklyn var at det må ha skjedd noe vondt, og at hun svarer så fort hun er klar. Såpass tror jeg de fleste klarer å tenke seg frem til. Det må da være lov å ha det vanskelig? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 1. november 2016 #64 Del Skrevet 1. november 2016 Det er ingen her som har sagt at det ikke er lov til å ha det vanskelig. De siste ukene har jeg heller ikke sett så mye til den harde jobbingen hun gjør for leserne. Mange kjedlige bilder. De aller fleste tatt inne, mye gjennbruk. Uinspirerende rett og slett. Og måten hun svarte på spørsmål angående Brooklyn i kommentarfeltet syns jeg lite om. Anklage "leserne" (ja, hun brukte ordet dere) for å ikke ta et hint når hun selv har valgt å inkludere Brooklyn i bloggen syns jeg blir for dumt. Hva forventer hun? I tillegg, det å sammenligne det å omplassere hunden med å adoptere bort et barn syns jeg bare er tåpelig. Hvordan vet hun hvordan det å adoptere bort et barn føles? Kilde: http://eirinkristiansen.no/2016/11/01/5-things-i-do-before-i-go-to-bed/ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 1. november 2016 #65 Del Skrevet 1. november 2016 Kan ikke si meg helt enig i at hun ikke har vært inspirerende i det siste, for jeg syns hun har kommet med mye fint. Alle perioder kan jo heller ikke være like gode. Spesielt med tanke på at hun har gått gjennom noe vanskelig, da. Og jeg har egentlig ikke noe problem med at mange av bildene er blir tatt inne? Er vel der de fleste av oss tilbringer mest tid på denne tiden av året. Dessuten, om man skal sammenligne med en rekke andre bloggere som gjør det ca. like bra som henne leser/lønnsmessig, vil jeg si at bildekvaliteten og variasjon i innhold er mye bedre enn de som har speilselfies i annenhvert innlegg, eller de fem siste innleggene er bare ni bilder av seg selv fra samme vinkel med samme smilet, eller diverse bloggere som stort sett bare har bilder av seg selv. Oftest har disse tatt bildene sine innendørs også. Men vi kan ikke alle være enige 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 1. november 2016 #66 Del Skrevet 1. november 2016 4 minutter siden, literally skrev: Kan ikke si meg helt enig i at hun ikke har vært inspirerende i det siste, for jeg syns hun har kommet med mye fint. Alle perioder kan jo heller ikke være like gode. Spesielt med tanke på at hun har gått gjennom noe vanskelig, da. Og jeg har egentlig ikke noe problem med at mange av bildene er blir tatt inne? Er vel der de fleste av oss tilbringer mest tid på denne tiden av året. Dessuten, om man skal sammenligne med en rekke andre bloggere som gjør det ca. like bra som henne leser/lønnsmessig, vil jeg si at bildekvaliteten og variasjon i innhold er mye bedre enn de som har speilselfies i annenhvert innlegg, eller de fem siste innleggene er bare ni bilder av seg selv fra samme vinkel med samme smilet, eller diverse bloggere som stort sett bare har bilder av seg selv. Oftest har disse tatt bildene sine innendørs også. Men vi kan ikke alle være enige Det at bildene var tatt inne var ment som en kommentar til din påstand at hun jobbet så hardt for leserne sine. Ja, for det tar selvfølgelig mindre tid og energi å ta så og si alle bildene inne/gjennbruk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 1. november 2016 #67 Del Skrevet 1. november 2016 1 time siden, Mayoo skrev: Det at bildene var tatt inne var ment som en kommentar til din påstand at hun jobbet så hardt for leserne sine. Ja, for det tar selvfølgelig mindre tid og energi å ta så og si alle bildene inne/gjennbruk. Det ligger jo likevel mye arbeid bak med å komme på innhold, stage bilder, etterbehandle, skrive og alt sånt. Joda, en bruker jo mer tid på bildene om man skal dra ut og ta de. Men det er jo en minimal del av alt arbeidet som blir lagt ned i bloggen i så fall. Som oftest har det vært mest relevant med bilder inne uansett. Jeg ser i hvert fall ikke det at hun tar flere bilder enn vanlig inne akkurat nå som et tegn på at hun ikke jobber hardt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 1. november 2016 #68 Del Skrevet 1. november 2016 11 minutter siden, literally skrev: Det ligger jo likevel mye arbeid bak med å komme på innhold, stage bilder, etterbehandle, skrive og alt sånt. Joda, en bruker jo mer tid på bildene om man skal dra ut og ta de. Men det er jo en minimal del av alt arbeidet som blir lagt ned i bloggen i så fall. Som oftest har det vært mest relevant med bilder inne uansett. Jeg ser i hvert fall ikke det at hun tar flere bilder enn vanlig inne akkurat nå som et tegn på at hun ikke jobber hardt. Neivel. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mekkapekka Skrevet 12. november 2016 #69 Del Skrevet 12. november 2016 (endret) Mye klær fra Ganni for tiden! Den blå genseren var utrolig fin, måtte sjekke prisen; 4099 kr på Boozt.com😱 http://m.boozt.com/no/no/ganni/the-julliard-mohair_14845667/14845678?position=1000000&navId=60420&group=search Endret 12. november 2016 av Mekkapekka Link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 12. november 2016 #70 Del Skrevet 12. november 2016 For den filla? ha ha ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 13. november 2016 #71 Del Skrevet 13. november 2016 På 12.11.2016 den 11.12, Mekkapekka skrev: Mye klær fra Ganni for tiden! Den blå genseren var utrolig fin, måtte sjekke prisen; 4099 kr på Boozt.com😱 http://m.boozt.com/no/no/ganni/the-julliard-mohair_14845667/14845678?position=1000000&navId=60420&group=search Ganni kaster jo klær etter bloggere da. De har fine ting, men de har priset seg selv aaaalt for høyt! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 14. februar 2017 #72 Del Skrevet 14. februar 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 14. februar 2017 #73 Del Skrevet 14. februar 2017 http://www.proff.no/selskap/by-eirin-as/bergen/industridesignere/IF6HE5000N9/ industridesign? Blir spennende å se hva hun lanserer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mekkapekka Skrevet 7. mars 2017 #74 Del Skrevet 7. mars 2017 Så mye for "å komme sterkere tilbake med bloggingen" - er jo bare reklameinnlegg og noen "tips" her og der... Kanskje bare jeg som er pirkete, men jeg synes bloggen hennes har blitt veldig overfladisk og upersonlig🤔 Ser hun har fått kommentarer på dette tidligere, og jeg skjønner at hun ikke vil brette ut hele privatlivet sitt - men det hadde vært fint med litt mer variasjon!🤓 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 9. mars 2017 #75 Del Skrevet 9. mars 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner, og svar til dette. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 11. mars 2017 #76 Del Skrevet 11. mars 2017 (endret) Jeg har egentlig ikke lest bloggen hennes noe særlig, men jeg har begynt å se på Bloggerne sesong 2. Jeg synes hun virker som en veldig hyggelig og søt jente der i alle fall. hun virker oppegående og har beina godt plantet på jorden. I alle fall den gang. Endret 11. mars 2017 av Rose11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brettspill Skrevet 13. mars 2017 #77 Del Skrevet 13. mars 2017 På 14.2.2017 den 19.54, Femilie skrev: http://www.proff.no/selskap/by-eirin-as/bergen/industridesignere/IF6HE5000N9/ industridesign? Blir spennende å se hva hun lanserer. Hun har et sammabeid med et firma i Ålesund. Og Lise Valø la ut på snapchat at de har et spennende prosjekt med Eirin i tiden fremover. Mener det så ut som noen tepper eller noe sånt. Vet ikke hva det kan være 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 14. mars 2017 #78 Del Skrevet 14. mars 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg