Gå til innhold

Lenge singel ønsker kjæreste

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er en jente på 21 som for tiden er singel og veldig uerfaren. Problemet er at jeg liksom alltid har vært nerden i klassen og egentlig aldri har greid å tilpasse meg den kule gjengen på skolen. Så det har liksom alltid vært meg og kanskje et par venninner, men gutta har aldri svermet rundt meg. Bruker briller, brukte tannregulering før men blitt kvitt den siden. Jeg føler meg ganske så sexy om dagen, har vært gjennom en personlig forvandling i klesveien, men føler meg rimelig ukomfortabel for det. Fordi jeg aldri har vært med gutter før, er jomfru og ukysset. Hjelp.

Anonymous poster hash: c9e29...63c
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva er det egentlig du spør om? Du føler deg ukomfortabel fordi du ikke har hatt noe særlig med gutter å gjøre, noe jeg vil tro er vanlig blant en som har lite erfaringer med det motsatte kjønn, og fra tittelen din kan vi lese at du ønsker deg en kjærest. Altså, lurer du på hvordan du skal få deg en kjærest, ettersom gutter og dating er mystiske elementer i ditt liv?

Endret av Daniel123
AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er en jente på 21 som for tiden er singel og veldig uerfaren. Problemet er at jeg liksom alltid har vært nerden i klassen og egentlig aldri har greid å tilpasse meg den kule gjengen på skolen. Så det har liksom alltid vært meg og kanskje et par venninner, men gutta har aldri svermet rundt meg. Bruker briller, brukte tannregulering før men blitt kvitt den siden. Jeg føler meg ganske så sexy om dagen, har vært gjennom en personlig forvandling i klesveien, men føler meg rimelig ukomfortabel for det. Fordi jeg aldri har vært med gutter før, er jomfru og ukysset. Hjelp.

Du er ikke alene.

Hilsen en mann på 25 som er i akkurat samme situasjon som deg.

Anonymous poster hash: c07ae...208

AnonymBruker
Skrevet

Kan møte deg, men først må du si litt mer om deg selv :)

Anonymous poster hash: d0211...24d

Gjest RunawayShadow
Skrevet

Jeg har heller aldri hatt kjæreste.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller aldri hatt kjæreste.

21 du også?

Gjest RunawayShadow
Skrevet

Jeg er 20. Blir 21 i sommer. Noe er galt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20. Blir 21 i sommer. Noe er galt.

Ikke nødvendigvis. Er ikke så lett å møte noen som passer. Hadde selv ikke hatt kjæreste på din alder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting galt eller unormalt med å være singel til en er langt uti 20-årene (og i noen tilfeller 30-årene).

Samtidig kommer ikke en kjæreste dettende ned i fanget på deg. Du må ut og treffe folk. Du må ha litt selvtillit. Du må tørre å ta kontakt. Du må tørre å bli avvist.

Spesielt hvis du ikke omgås mye gutter vil det blir vanskeligere å treffe noen. Da må du ta ekstra mye initativ ved å bli med på fest, aktiviteter, quiz, etc.

Men aller først må du trives med deg selv og ikke tro du ikke er verdt noe.

Anonymous poster hash: 8c615...4f0
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synd du ikke har tannregulering lenger, men briller er sexy. Tar deg gjerne med på date.

Anonymous poster hash: 8f042...fdc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...