Harmony123 Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Jeg har en utrolig sexy mann som jeg tenner på. Men jeg har lyst å bli litt mer fri og avslappet. Jeg er veldig glad i sex, men skal ikke mye til før jeg blir ufokusert og mister lyst. Kjæresten ønsker at jeg skal bli mer spontan og fortelle han hva jeg vil han skal gjøre med meg. Jeg er ofte flau og føler at jeg mister greien hvis jeg forteller han hvordan han skal gjøre det. Jeg vet at jeg ikke får det slik jeg vil om jeg ikke snakker høyt og forventer at han er tankeleser.. Jeg er også litt forvirret noen ganger på hva som faktisk tenner meg.. Men vet at jeg liker litt rolig start for å faktisk bli tent. Typen kan bli litt ivrig når han er kåt ;p Ble litt rotete, men jeg håper noen der ute har noen gode tips til meg :-)
Harmony123 Skrevet 20. april 2015 Forfatter #2 Skrevet 20. april 2015 Er det lov å "pushe" litt på eget innlegg?
Hapa Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Jeg har en utrolig sexy mann som jeg tenner på. Men jeg har lyst å bli litt mer fri og avslappet. Jeg er veldig glad i sex, men skal ikke mye til før jeg blir ufokusert og mister lyst. Kjæresten ønsker at jeg skal bli mer spontan og fortelle han hva jeg vil han skal gjøre med meg. Jeg er ofte flau og føler at jeg mister greien hvis jeg forteller han hvordan han skal gjøre det. Jeg vet at jeg ikke får det slik jeg vil om jeg ikke snakker høyt og forventer at han er tankeleser.. Jeg er også litt forvirret noen ganger på hva som faktisk tenner meg.. Men vet at jeg liker litt rolig start for å faktisk bli tent. Typen kan bli litt ivrig når han er kåt ;p Ble litt rotete, men jeg håper noen der ute har noen gode tips til meg :-) Løsningen er vel rett og slett kommunikasjon, du må tørre å fortelle ham akkurat hva du liker og ikke liker. Når det gjelder ting som dette, som går mer på setting enn på aktivitet og teknikk, så bør du ta det opp utenfor senga og på en positiv måte.
Harmony123 Skrevet 20. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2015 Takk for svar. Ja du har helt rett. Det sitter litt langt inne å fortelle hvordan jeg vil ha det. Føler at jeg krever noe, og det er jeg ikke flink til ellers i livet heller.. Og har opp igjennom mange år vært opptatt av å tilfredstille mannen uten å tenke for mye på meg selv. Så er ett mønster jeg må ut av.. Stresser fort nå hvis jeg tolker kjærestens kroppsspråk at han kanskje ikke liker/nyter (selvom han aldri klager). Og blir veldig fokusert og hele gleden kan være ødelagt for min del. Han sier jeg må slappe av og ikke tenke, bare nyte. Men klarer ikke styre over hodet og tankene!!! Jeg ønsker så inderlig å bare koble helt ut og nyte alt
Mendaså Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Jeg har en utrolig sexy mann som jeg tenner på. Men jeg har lyst å bli litt mer fri og avslappet. Jeg er veldig glad i sex, men skal ikke mye til før jeg blir ufokusert og mister lyst. Kjæresten ønsker at jeg skal bli mer spontan og fortelle han hva jeg vil han skal gjøre med meg. Jeg er ofte flau og føler at jeg mister greien hvis jeg forteller han hvordan han skal gjøre det. Jeg vet at jeg ikke får det slik jeg vil om jeg ikke snakker høyt og forventer at han er tankeleser.. Jeg er også litt forvirret noen ganger på hva som faktisk tenner meg.. Men vet at jeg liker litt rolig start for å faktisk bli tent. Typen kan bli litt ivrig når han er kåt ;p Ble litt rotete, men jeg håper noen der ute har noen gode tips til meg :-) Prat ut om det når dere ikke har sex da. Gjerne etter når dere ligger og koser. Si det så uskyldig som så at" neste gang vil jegcprøve noe nytt. Hadde en våt drøm her om dagen og da gjorde du sånn og sånn Det var utrolig pirrende så vil gjerne oppleve det selv!" her kan vi snakke om sex på alle døgnets timer. Så vi har ikke noe mot det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå