Gå til innhold

Jurist, mer utdanning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er utdannet jurist, men har ganske dårlige karakterer. Har noen gode karakterer også, men gikk gjennom en vanskelig periode i livet og rotet til mye. Ikke noe å gjøre med det nå, men jeg ønsker å bygge på med fag som gjør det lettere for meg å få en god jobb med grei lønn. Bør jeg ta noen enkeltemner, økonomi, ledelse. Noen tips?

Anonymous poster hash: 4810f...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som har noen tanker om hva som kan være lurt?

Anonymous poster hash: 4810f...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har noen tanker om hva som kan være lurt?

Anonymous poster hash: 4810f...04c

Økonomi, regnskap eller revisjon er gode kombinasjoner med juss.

Anonymous poster hash: 28a3b...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ulvepopcorn

Økonomi, regnskap eller revisjon er gode kombinasjoner med juss.

Anonymous poster hash: 28a3b...602

Enig med deg, dette er fag som kan gi deg spennende jobber og utviklingsmuligheter. Ellers kan du kanskje se litt på hva du er interessert i - f.eks. ta barnevern om du vil jobbe med det, noe landbruksrettet om du vil jobbe med det etc. Velg litt ut fra interesse også, ikke bare "plikt" :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta opp de eksamenene (riktig?) du har dårlig karakter i?

Ellers støtter jeg forslaget om forskjellige ting innen økonomi, det er en grei kombinasjon med juss. Eiendomsmegler kan også være noe. Det kommer helt an på hva du liker og har lyst til å jobbe med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta opp de eksamenene (riktig?) du har dårlig karakter i?

Ellers støtter jeg forslaget om forskjellige ting innen økonomi, det er en grei kombinasjon med juss. Eiendomsmegler kan også være noe. Det kommer helt an på hva du liker og har lyst til å jobbe med

Jeg er ferdigutdannet og i jobb, så det er dessverre for sent.