Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg har et litte irritasjons problem. I løpet av det siste året så har blodårene på brystpartiet blitt helt ekstremt synlig. Vi snakker ikke periodevis pga varme/kulde, men konstant. Det er veldig kjipt fordi jeg har ikke sett noen andre som har det og det ser direkte stygt ut. Mørke blå og syntes på heeele brystet. Spesielt rundt brystvortene.

Noen som vet om behandliger/tips som kan gjøre det mindre synlig?

Det er veldig sjenerendes.

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det. Har lagt merke til det, men ingenting jeg bryr meg om. Årsak kan jeg nok ikke si noe om, men hvorfor syns du det er så sjenerende? Det er en del av kroppen din, noe du burde være glad for da blodårer frakter blod i kroppen din! :)

Utover det, kan jeg nok ikke svare mer grundig på spørsmålet.

Skrevet

Jeg har det. Har lagt merke til det, men ingenting jeg bryr meg om. Årsak kan jeg nok ikke si noe om, men hvorfor syns du det er så sjenerende? Det er en del av kroppen din, noe du burde være glad for da blodårer frakter blod i kroppen din! :)

Hehe, ja det er en del av kroppen, men det er over hele puppene mine. Liksom puppene mine er mer blå enn noe annet og det ser veldig ailien ut! Hadde det bare vært små, hadde det gått bra, men mine er enorme :/

Skrevet

Hehe, ja det er en del av kroppen, men det er over hele puppene mine. Liksom puppene mine er mer blå enn noe annet og det ser veldig ailien ut! Hadde det bare vært små, hadde det gått bra, men mine er enorme :/

Hm.. så kjipt. Har du vært hos legen med dette? :)

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har et litte irritasjons problem. I løpet av det siste året så har blodårene på brystpartiet blitt helt ekstremt synlig. Vi snakker ikke periodevis pga varme/kulde, men konstant. Det er veldig kjipt fordi jeg har ikke sett noen andre som har det og det ser direkte stygt ut. Mørke blå og syntes på heeele brystet. Spesielt rundt brystvortene.

Noen som vet om behandliger/tips som kan gjøre det mindre synlig?

Det er veldig sjenerendes.

Takk for svar!

Har du gått ned i fettprosent? http://forum.fitnessbloggen.no/threads/synlige-blod%C3%A5rer-p%C3%A5-bryst.20946/

Da er det vanlig at blodårene synes bedre.

Noen erfarer også at blodårene på brystene blir mer synlige ved graviditet

Anonymous poster hash: 5903b...e02

• Liker 1
Skrevet

Blodårer som ikke er godt synlige frakter også blod.

AnonymBruker
Skrevet

Blodårer som ikke er godt synlige frakter også blod.

Ja, og noen blodårer blir større og evt mer synlige av trening pga at da skal mer blod fraktes.

Anonymous poster hash: 5903b...e02

AnonymBruker
Skrevet

bilde?

Anonymous poster hash: 67c9d...2db
Skrevet

bilde?

Anonymous poster hash: 67c9d...2db

Haha nei ;)

- Takk for hjelpen folkens! Jeg skal reserche litt mer, jeg trener veldig mye så det er godt mulig at det har noe å gjøre med det. Virker veldig logisk, så tusen takk! :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke unormalt. Jeg fikk veldig synlige blodårer på brystet når jeg var gravid, og det har ikke gått tilbake - det er mange år siden jeg var gravid. Jeg er langt fra tynn for å si det sånn.

Du må nok bare bli vant til det.

Anonymous poster hash: d1e57...dda
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke er sprukne blodkar så ser jeg ingen grunn til å se så negativt på det. Blodårer har vi, og skal vi ha ;) Før var det slik at kvinner sminket seg slik at de FREMHEVET blodårene på brystet, fordi det var ansett som finest. Jeg bare sier...det ser nok ikke så ille ut som du tror, men vi blir hjernevaska av media, mote- og kosmetikkbransjen, og instabilder med tre tonn filter. Hvem vet, plutselig er du og blodårene dine siste skrik igjen ;) Mote er teite greier, så dumt å henge seg for mye opp i at man ikke er født i rett tiår/århundre.

Anonymous poster hash: 2da5a...ac2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...