Gå til innhold

hjelp!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisann!

jeg er en jente som har verdens beste kjæreste! vi har vært sammen i et par måneder nå, og har ennå ikke klart å fullføre et samleie! :( Første gangen vi prøvde røk strengen på penis og det ble et lite blodbad som var litt dumt..det sier seg selv :lol:

neste gang vi prøvde strammet jeg sånn igjen, at det var umulig, og nå i ettertid blir penisen slapp i det han skal komme inn i meg! :-?

Jeg hadde uannsett ikke fått den inn for den er veldig tykk, og det går bare ikke!! det er litt frustrerende....

Har noen noen tips til hva vi kan gjøre? har hørt om vaginisme eller noe sånt! hadde en LITEN skremmendes opplevelse noen år tilbake og tenker av og til at det kan ha noe med saken å gjør (at jeg strammer igjen)

Kan jo også si at vi har prøvd med myyye glidekrem, og laaange forspill, men det er klin umulig!

Jeg tror kanskje vi skal slutte å fokusere på sexen og la alt komme av seg selv..det er jo pinlig for han også at den blir slapp så plutselig...

kan noen komme med noen betryggendes ord, som at det kommer til å gå bra? :lol:

hilsen fra Mango :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

* alt går nok bra* Tror nok du har rett i at dere ikke skal fokusere så mye på sexen.. i forhold til typen din som mister reisningen ligger det sikkert i underbevisstheten at "det må ikke skj igjen"... sånn hadde meg og typen det..vi slappa av og tok det helt med ro ei stund så går det seg til etter litt. Go sommer..ikke så bra svar.. men det ordner seg nok...nyt hverandre med bare klem og kyss ei stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU det hørtes VONDT ut, røyk strengen på penisen hans..........

Oj spora litt av jeg.... eeehh må si meg ganske enig med gjest jeg..

Stein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...