Gå til innhold

candybar - hvor kjøpe godteri?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei! Dere som kjøper godteri fra nettside, hvor bestiller dere fra? Er ute etter søvhjerter, minthjerter og godteri i rosafarger :)

Anonymous poster hash: 8c4e4...b9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ludo store har smågodt. Kan kjøpe sånne store esker 👍🏻

Gjest Carmen87
Skrevet

Hvor mye godteri tenker dere å beregne per pers. forresten? Mulig dere skal ha litt annet type opplegg enn oss, men jeg er helt i villrede angående mengde jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye godteri tenker dere å beregne per pers. forresten? Mulig dere skal ha litt annet type opplegg enn oss, men jeg er helt i villrede angående mengde jeg.

Nå skjønner jeg jo hvorfor det florerer av kaffegjester og medbrakt drikke - når budsjettet brukes på godteri!

Anonymous poster hash: d48d9...d72

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

jeg har ingen kaffegjester i bryllupet mitt, og all alkohol er inkludert :) har ikke peiling på hvor mye vi skal beregne, men vi setter frem 7-8 skåler og blir det tomt så blir det tomt.

hilsen ts

Skrevet

hei! Dere som kjøper godteri fra nettside, hvor bestiller dere fra? Er ute etter søvhjerter, minthjerter og godteri i rosafarger :)

Hvor har du hentet denne ideen fra? Texas?

Ikke for å være frekk, men det er faktisk usmakelig. Hører ikke hjemme verken i begravelse, bryllup eller konfirmasjon. Til i dag har det vært vanlig i barneselskap, men det er noe som tilhører mindretallet og fortiden.

Gjest HeiHade
Skrevet

Ikke for å være frekk, men det er faktisk usmakelig. Hører ikke hjemme verken i begravelse, bryllup eller konfirmasjon. Til i dag har det vært vanlig i barneselskap, men det er noe som tilhører mindretallet og fortiden.

Usmakelig? Haha, det var da voldsomt. Det er TS' bryllup. Hun kan ha det akkurat slik hun vil.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

hahah, tuller du nå? Usmakelig? :ler:

Anonymous poster hash: 62609...a2d

• Liker 6
Skrevet

hahah, tuller du nå? Usmakelig? :ler:

Anonymous poster hash: 62609...a2d

Valgte kanskje et feil ord her da, men jeg som gjest ville ikke satt pris på et fancy candy-bord. Kanskje jeg er litt for gammel til dette pluss at jeg aldri har hatt en eneste rosa gjenstand innenfor mine vegger, men når man gifter seg forventer jeg at brudeparet er voksne mennesker, og som sagt - dette minner mest om et barneselskap. Jeg skrev ikke dette for å fornærme noen, og ville ikke pratet bak ryggen om brudens valg, men bare oversett detaljen.

AnonymBruker
Skrevet

At du finner det usmakelig Atea sier mer om deg som person, enn om brudeparet.

TS: Har du sjekket etzy.com?

Anonymous poster hash: 68568...edd
  • Liker 7
Skrevet

Usmakelig? Haha, det var da voldsomt. Det er TS' bryllup. Hun kan ha det akkurat slik hun vil.

Det er min mening, og noen vil kanskje reagere på candybar i bryllupet. Da tenker jeg alt fra besteforeldre, svigers og ikke minst hennes tilkommende mann - som vel også skal ha et ord med i laget. Bruden bør ikke bry seg med hva andre mener, men hva sier mannen? Hva sier menn generelt til dette med candy-bar. Det virker ikke særlig maskulint.

Skrevet

Vi skal ha snopebord, men hos oss blir det konfekt, små vannbakkels, mini brownies i tillegg til noe typisk smågodt+ chips og nøtter. Vi skal kun ha en kake, som er bryllupskake, så hvis gjestene har lyst på noe mer, så kan de ta seg en tur til snopebordet.

I tillegg skal vi ha alle til både middag og kaffe.

Alle får vel gjøre som de vil i deres bryllup. Ikke noe poeng i å sitte her å mobbe de som gjør det annerledes enn det tradisjonelle.

Til trådstarter. Hva med personlige m&ms? Det er jo både kult og ikke minst knallgodt 👍🏻 tenkte bestille det selv 😉

• Liker 1
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Det er min mening, og noen vil kanskje reagere på candybar i bryllupet. Da tenker jeg alt fra besteforeldre, svigers og ikke minst hennes tilkommende mann - som vel også skal ha et ord med i laget. Bruden bør ikke bry seg med hva andre mener, men hva sier mannen? Hva sier menn generelt til dette med candy-bar. Det virker ikke særlig maskulint.

Er det i det hele tatt noe med det tradisjonelle bryllupet som er maskulint?

• Liker 8
Skrevet

Herregud, folk får da gjøre som de vil.

Vi syntes det hadde vært koselig å gi hver gjest noe, så vi har laget små gaveesker med sløyfe på, som vi setter på/ved tallerkener. Oppi skal vi ha noen drops og Fazermint. Med 70 gjester fant vi ut at det var lurt, og at alle får en liten "tanke" hver.

Dropsene er rosa med "just married" på, kjøpt på www.tilbryllupet.no

Og Fazermint er kjøpt på taxfree.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hehe usmakelig faktisk:p Planen ef at godteriet skal smake godt;) Jeg har aldri vært i bryllup før men ifølge nettforum og blogger virket dette ganske vanlig. Men uansett takk for innspill:)

Ja kanskje vi heller skal ha gaveesker istedenfor candybar, det var et bra tips.

Nei enig i det Olivia Benson:p

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha snopebord, men hos oss blir det konfekt, små vannbakkels, mini brownies i tillegg til noe typisk smågodt+ chips og nøtter. Vi skal kun ha en kake, som er bryllupskake, så hvis gjestene har lyst på noe mer, så kan de ta seg en tur til snopebordet.

I tillegg skal vi ha alle til både middag og kaffe.

Alle får vel gjøre som de vil i deres bryllup. Ikke noe poeng i å sitte her å mobbe de som gjør det annerledes enn det tradisjonelle.

Til trådstarter. Hva med personlige m&ms? Det er jo både kult og ikke minst knallgodt tenkte bestille det selv

hvor bestiller du det?:)

Skrevet

Er det i det hele tatt noe med det tradisjonelle bryllupet som er maskulint?

Ikke så mye, men synes man kan tendere ned sine rosa tendesner.

Det er maskulint at faren bringer brud til mannen, alle går i finstasen, men et candybord ville fått meg til å himle med øynene i det skjulte. Beklager men.

Skrevet

hvor bestiller du det?:)

www.mymms.com

Litt dyrt, men men. Skal spare inn på masse annet dill 😝

Og ang det her med maskulinitet. Menn spiser da godteri de og vel?

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde karameller i skåler under begravelsen til farfar. Dette var noe alle barna i slekta ønsket, for hver gang vi besøkte farfar så hadde an alltid karameller gjemt bort i skapet. Og han delte den ikke med noen sa han, men så fikk vi liksom en vær "uten at de andre viste det". Dette var jo så klart bare en spøk fra hans side, at det liksom skulle være vår lille hemmelighet. Men egentlig så ga han alle en karamell. Så dette ville vi ha under sammenkomsten i begravelsen, for de karamellene minte oss om han.

De voksne tenkte også på han når de ser de karamellene. For han serverte alltid karameller, men fortalte oss barna at de karamellene var ikke like spesielle som de som var gjemt bakerst i skapet.

Da føler jeg på en måte at skåler med godteri har sin plass i en begravelse. Men ikke ellers. Og ikke til bryllup heller, så lenge det ikke er mange barn der da.

Anonymous poster hash: 9ccc8...62b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...