Gå til innhold

Kikkhull operasjon ankel


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har hatt kikkhull operasjon i ankelen? Vet at jeg må gå på krykker i ca seks uker, men kan jeg kjøre bil før det?

Anonymous poster hash: 05755...b5a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bump

Anonymous poster hash: 05755...b5a

AnonymBruker
Skrevet

Dette snakker kirurgen med deg om. Ikke hør på folk på forum om dette



Anonymous poster hash: 6a6c3...66d
AnonymBruker
Skrevet

Det vet jeg, men jeg kan vel spørre hva andre han gjort fordet?

Anonymous poster hash: 05755...b5a

AnonymBruker
Skrevet

Opererte i ankelen via kikkehull for 4 uker siden. Har ikke tråkket ned på foten enda, både fordi det er ortopedens beskjed, og pga smertene enda. Skal gå på krykker i 6 uker tilsammen, og starte å gå normalt med foten først etter det, samt gå til fysio. Full aktivitet som raskere/hardere gange, løping og hopp skal jeg vente med til 3 mnd er gått. Tror ikke jeg vil greie å jobbe før den tid (aktiv jobb), for jeg kjenner at ankelen er stiv og svak, selv om jeg fysisk bare lar tærne stryke over gulvet enda.

Hør på legen din. Jeg har ikke hadd sjans til å kjøre enda etter 4 uker, men hadde nok uansett avventet.

Anonymous poster hash: e8d60...012

AnonymBruker
Skrevet

Ts! Kan jeg spørre om hvorfor du skal ankelopereres? Mistenker at jeg må det selv :/

Anonymous poster hash: a664a...ff8

AnonymBruker
Skrevet

Er en idrettsskade hvor jeg har en løs beinbit/brusk i ankelleddet.

Anonymous poster hash: 05755...b5a

AnonymBruker
Skrevet

Er en idrettsskade hvor jeg har en løs beinbit/brusk i ankelleddet.

Anonymous poster hash: 05755...b5a

Jeg er ab over som operte for 4 uker siden. Hadde samme greia. Løs bruskklumt framside ankelledd. De ønsket å få festet biten egentlig, men kom ikke til (uten å måtte knekke ankelbenet), så vi prøvde alternativ b, fjerne biten og lage "hull" i beinet under slik at ny brusk skal vokse opp.

Anonymous poster hash: e8d60...012

AnonymBruker
Skrevet

De skal fjerne biten.

Men da må jeg forberede meg på å ikke få kjørt da. Kjipt :(

Anonymous poster hash: 05755...b5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...