AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 Gir sopp i munnen eller trøske munntørrhet? Hva er egentlig symptomene? Noen som har erfaring med dette? Anonymous poster hash: 436b7...aab
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Sopp i munnen, er noe "dritt", det klør,irriterer osv. Du merker at du har det, med andre ord. Hvorfor lurer du? Anonymous poster hash: f8ea2...52c
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 Fordi jeg er tørr i munnen og har på samme tid slitt med at jeg er noe slimete. Føler det er "grumsete". Trodde det var pga allergi, men tenkt tanken på trøske. Anonymous poster hash: 436b7...aab
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 Fordi jeg er tørr i munnen og har på samme tid slitt med at jeg er noe slimete. Føler det er "grumsete".Trodde det var pga allergi, men tenkt tanken på trøske. Anonymous poster hash: 436b7...aab Sopp i munnen får du ikke helt sånn uten videre. Jeg bruker kortisonsprayer i munnen og får sopp dersom jeg ikke skyller munnen godt etterpå. (Ikke alltid like enkelt å få gjort). Er du mye tørr, kan det like gjerne være andre ting, som allergi/allergitabl.? Er du tørr i øyne og andre slimhinner i tillegg til munnen bør en utredes. Særlig med tanke på Sjøgrens sykdom. Gå og snakk med legen din.Anonymous poster hash: f8ea2...52c
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #5 Skrevet 19. april 2015 Hva med kortison nesesprayer? Spør sikkert dumt nå, men tenker at noe kan "renne" ned i munnen. Takk for svar. Skal kontakte lege hvis ikke bedring. Anonymous poster hash: 436b7...aab
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #6 Skrevet 19. april 2015 Hva med kortison nesesprayer? Spør sikkert dumt nå, men tenker at noe kan "renne" ned i munnen. Takk for svar. Skal kontakte lege hvis ikke bedring. Anonymous poster hash: 436b7...aab Der er jeg faktisk litt usikker. Kan godt tenkes den endrer på miljøet i munnen og, ja? Du har helt rett i at de smaker av den i munnen og.Anonymous poster hash: f8ea2...52c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå