Gå til innhold

Utflod..Ekle detaljer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg var litt usikker hvilken kategori jeg skulle legge dette spørsmålet i..

Idag våknet jeg med mensen smerter. Det murrer fortsatt noe, men ikke så mye som på morgenen i dag. Jeg går på p-piller og stopper mensen. De siste 3par ukene har jeg vært flink til å ta de, men før det var det en periode jeg slurvet. Jeg har fast partner og vi bruker kun p-pillene. Syntes derfor det var veldig rart hvis jeg pluttselig skal få mensen nå.

Når jeg var på do i sted, hadde jeg fått litt brunlig utflod, ikke mer enn at det kun kom på papiret når jeg tørket meg. MEN det som var på papiret var det som skremte meg mest! Det var en slim lignende "larve", den var fast i konsistensen og veldig strekkbar, den var kanskje 2-3 cm lang. Vanskelig å forklare den men det var hvertfall ikke noe jeg har sett før, lignet nesten på sene/ligamentfylt del som man skjærer av kjøttet :jolie::fnise:

Jeg har vært veldig trøtt og sliten, og noe kvalm de siste ukene. Tidligere denne uken begynte jeg å få litt ømme pupper. Men jeg tror ikke jeg kan være/kan ha vært gravid..

Jeg har hatt en spontan abort for noen år siden, men den var ikke noe slik som dette. Da hadde jeg store smerter i omkring 2 uker og masse blod med store klumper..

Noen som har opplevd dette??

Anonymous poster hash: b42b2...233

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig er det bare en del av slimhinnen, det kan se sånn ut når det løsner litt av den. Opplevd mange ganger selv.

Ingen SA eller noe sånt (antar det er det du egentlig lurer på).

Anonymous poster hash: 12829...12c
  • Liker 3
Skrevet

Er det ikke noe rester av dopapir eller noe sånt som har havna oppi der og blitt inntylla i utflod? Hvorfor det er brunt aner jeg ikke.

Skrevet

Det er sikkert bare slim i forbindelse med en mellomblødning. Skjer med meg også i blant hvis jeg utsetter mensen i mer enn ca. 6 uker. Men med de andre "plagene" du har hadde jeg nok tatt en tur på apoteket for å kjøpe meg en graviditetstest i morgen! Hvis du har slurvet med p-pillene for en stund siden KAN du faktisk være gravid.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for raske svar, nå kan jeg slå meg litt til ro :) Om det er dopapir som har havnet oppi der vil jeg ikke tenke på det en gang :fnise:

Skrevet

Er det ikke noe rester av dopapir eller noe sånt som har havna oppi der og blitt inntylla i utflod? Hvorfor det er brunt aner jeg ikke.

Hvordan skal dopapir kunne bli slimete og strekkbart?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser du har lagt inn samme innlegg 2 steder så svarer deg også her:

Jeg fikk nøyaktig det samme 2 uker etter p-pilleslutt. Utrolig ekkelt, jeg vet! Men farlig? Nei. Det tviler jeg på. Jeg vil anta det er hormonforstyrrelser i og med du har rotet med p-pillen. I mitt tilfelle har jeg nærmest ikke noe utflod etter pilleslutt. Bare litt under EL. må ha vært pillene som førte til overproduksjon. Æsj.

Anonymous poster hash: 2e6a9...ffa

• Liker 1
Skrevet

Hvordan skal dopapir kunne bli slimete og strekkbart?

Tenkte kanskje det var pakket inn i utflod over tid?

AnonymBruker
Skrevet

Innvollsorm? Var den flat, eventuelt spiss i begge ender?

Anonymous poster hash: 10c90...42f

AnonymBruker
Skrevet

Innvollsorm? Var den flat, eventuelt spiss i begge ender?

Anonymous poster hash: 10c90...42f

Nei dette var ikke noen orm hvertfall :P

AnonymBruker
Skrevet

Heh. Trodde dette var helt vanlig. Skjer med meg ett par ganger i året når jeg går på pilla.

Anonymous poster hash: daa1c...390

AnonymBruker
Skrevet

Levret blod kanskje? Så lenge du føler deg ok så ville jeg ikke bekymret meg :)

Anonymous poster hash: cb144...99e
AnonymBruker
Skrevet

Det kom ikke noe mer i går, men så kom det litt mer i dag. Det KLØR!!! Bortsett fra det så føler jeg meg i grei form.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt noe lignende 'klumper' av og til selv under mellomblødninger eller helt i start av mensen. Spurte legen i forbifarten en gang og det var helt normalt. Rester i kroppen fra utsatt mens kan gi en mørkere farge og litt tykkere konsistens, og da renner det ikke ordentlig ut, men kan bli liggende i åpningen og tørke/klumpe seg litt mer og da blir det en ekkel klump eller 'pølse'.

Ekkelt, men ufarlig.

Anonymous poster hash: 1b4d3...9bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette skjer med meg en gang i måneden...En uke før jeg skal ha mens får jeg den ekleste utflod som gjerne er slimete, brun, blodig og ja alt på en gang. Legen mente det ikke var nok hormoner i p-pillene så har prøvd å bytte nå, men det hjalp ikke noe.

Anonymous poster hash: d1dde...f9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...