AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 Synes sånt er så flaut å snakke om, at jeg nesten ikke klarer å skrive det her en gang.. Men here goes.. Jeg sliter en del med utflod, og har fått en dårlig vane med å bruke tampong/innlegg når jeg skal ut av huset, for å slippe noe "uhell". Har også vært på apoteket for en stund siden og prøvd Lactal, uten noe merkbar forandring. Det som er så rart, er at når jeg f.eks drikker/skal ut på byen, glemmer jeg ofte hele tullet med tamponger og innlegg, men får heller ikke noe utflod. Går jeg derimot i 5min til butikken en annen dag, kan du banne på at det kommer noe.. For noen måneder siden begynte jeg også å holde på med en fyr. Vi møtes hjemme hos meg 1-2 ganger i uka, og det er alltid godt planlagt, så jeg har alltid dusjet ol. før han kommer. Greia er at han omsider vil jo finne på andre ting også, og nå vil han ha sex i skogen.. Det er ikke langt å gå til skogen, men utflod kommer jo oftest når man er i aktivitet, og da er det utgjort at det kommer før vi har kommet frem til det stedet oppi skogen. Men sånn generelt, hva kan man gjøre med utflod? Jeg har ett bra kosthold, prøver å leve ett mer akivt liv, prøver å ikke overdrive med hygiene (der nede) ol. Hva mer kan hjelpe? Det er flaut og ikke minst slitsomt å ha det sånn.. Anonymous poster hash: 90305...9c6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Ikke rart du har utflod og ubalanse i sjeden om du konstant bruker tamponger og bind! Tamponger tørker ut slimhinnene som fører til at kroppen kompenserer med å produsere ennå mer utflod. Anonymous poster hash: 24301...d8d 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 Ikke rart du har utflod og ubalanse i sjeden om du konstant bruker tamponger og bind! Tamponger tørker ut slimhinnene som fører til at kroppen kompenserer med å produsere ennå mer utflod. Anonymous poster hash: 24301...d8d Ja, har gjort det en stund, men gått over til innlegg ettersom det skulle være bedre.. Gjort det noen mnd'er nå, men merker ingen forskjell enda.. TSAnonymous poster hash: 90305...9c6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 Bra du har kuttet ut tampongbruken! Vet du når i syklusen din du har mest utflod? Eksempelvis er det normalt å ha mer utflod i dagene før eggløsing. Du burde krysse av i kalenderen når du er ille så du lettere kan se om det er et mønster i mengden utflod. Når du er såpass plaget som du er ville jeg tatt turen til gynekolog for en sjekk. Ellers kan jeg anbefale Ellen tamponger ved neste mens, Ellen tampongene inneholder probiotika spesielt for underlivet og er med å stabilisere floraen. Anonymous poster hash: f6719...1d6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå