AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 Jeg har emetofobi, og har slitt med det hele livet, men det ble verst når jeg fikk Irritabel tarm. Emerofobien har også gjort at jeg sliter med agorafobi. Går til psykolog og bare prater, føler ikke at det hjelper på angsten. Noen som har blitt behandla for emetofobi og blitt kvitt den?Anonymous poster hash: 445a1...727
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Jeg går i behandling. Prater du bare med psykologen? Driver dere ikke med eksponering? En god blanding av eksponering og kognitiv terapi er det beste Små steg om gangen, men det er det som bevist fungerer best! Anonymous poster hash: 67c31...31a
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 Vi har vært i butikken en gang, pga agorafobien.. Men agorafobien driter jeg i da det er emerofobien som er hovedproblemet.. Å eksponere seg for oppkast er jo uaktuelt.Anonymous poster hash: 445a1...727
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå