lenebu Skrevet 4. juni 2015 #121 Del Skrevet 4. juni 2015 SE er ingen dyreforkjemper når hun bruker ekte skinn og bruker sminke som tester på dyr. Hun skrev jo et innlegg på bloggen for en stund tilbake da hun sa det mer en fasade og hun ville fremstå viktig/smart angående å være en dyrevenn. Gjorde hun det?! Herregud, det har jo vært hennes "kampsak" på bloggen over lengre tid, men det er relativt tydelig at det ikke stemmer ut i fra måten hun anskaffer seg dyr på, for så å dumpe den over på moren fordi det "sosiale livet" hennes er for hektisk. Har du en link til det innlegget, for jeg har relativt lyst til å skrive en ganske krass kommentar til det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 4. juni 2015 #122 Del Skrevet 4. juni 2015 Gjorde hun det?! Herregud, det har jo vært hennes "kampsak" på bloggen over lengre tid, men det er relativt tydelig at det ikke stemmer ut i fra måten hun anskaffer seg dyr på, for så å dumpe den over på moren fordi det "sosiale livet" hennes er for hektisk. Har du en link til det innlegget, for jeg har relativt lyst til å skrive en ganske krass kommentar til det. Nei dessverre, men hun fikk mange krasse kommentarer på det innlegget Tydelig at dette dyreforkjemper tullet hennes bare er piss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 4. juni 2015 #123 Del Skrevet 4. juni 2015 Nei dessverre, men hun fikk mange krasse kommentarer på det innlegget Tydelig at dette dyreforkjemper tullet hennes bare er piss. Dette innlegget du tenkte på? http://sophieelise.blogg.no/1413127332_12102014.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 4. juni 2015 #124 Del Skrevet 4. juni 2015 Dette innlegget du tenkte på? http://sophieelise.blogg.no/1413127332_12102014.html Syns folk tolker det ho skriver litt feil, men nå gjør jo folk alt for å ta disse bloggerene da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 4. juni 2015 #125 Del Skrevet 4. juni 2015 Dette innlegget du tenkte på? http://sophieelise.blogg.no/1413127332_12102014.html Nei, hele innlegget her går vel bare ut på å forsvare Robin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 4. juni 2015 #126 Del Skrevet 4. juni 2015 Dette innlegget du tenkte på? http://sophieelise.blogg.no/1413127332_12102014.html Okei, det der var direkte usmakelig. Å "vinne folk" ved å late som om man er "dyrevenn" for å "forsvare kjæresten". Tror jeg må kaste opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 4. juni 2015 #127 Del Skrevet 4. juni 2015 Okei, det der var direkte usmakelig. Å "vinne folk" ved å late som om man er "dyrevenn" for å "forsvare kjæresten". Tror jeg må kaste opp. Hvor står det skrevet at ho later som ho er en dyrevenn? Det å late som, og det å utnytte, er to vidt forskjellige ting.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenta93 Skrevet 5. juni 2015 #128 Del Skrevet 5. juni 2015 Bare jeg som ble utrolig flau av å se da Kevin og Anna ankom hotellet? Snakk om å være høye på seg selv! "Skal vi ta noen bilder nå eller?" 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 5. juni 2015 #129 Del Skrevet 5. juni 2015 Gjorde hun det?! Herregud, det har jo vært hennes "kampsak" på bloggen over lengre tid, men det er relativt tydelig at det ikke stemmer ut i fra måten hun anskaffer seg dyr på, for så å dumpe den over på moren fordi det "sosiale livet" hennes er for hektisk. Har du en link til det innlegget, for jeg har relativt lyst til å skrive en ganske krass kommentar til det. Hun kan ikke være mye dyreforkjemper når hun synes at fransk bulldog er den "søteste hunden ever". Dette er hunder som avles frem til et liv med sykdom, de MANGLER nese og er kun et utrop for menneskers syke fascinasjoner. Stakkars, stakkars dyr. Det samme gjelder selvfølgelig mops med flere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 5. juni 2015 #130 Del Skrevet 5. juni 2015 Bare jeg som ble utrolig flau av å se da Kevin og Anna ankom hotellet? Snakk om å være høye på seg selv! "Skal vi ta noen bilder nå eller?" Ble det filma? "løpe å se siste episoden" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Clarity Skrevet 5. juni 2015 #131 Del Skrevet 5. juni 2015 Okei, det der var direkte usmakelig. Å "vinne folk" ved å late som om man er "dyrevenn" for å "forsvare kjæresten". Tror jeg må kaste opp. Sant, i tillegg til dette "late som om de er kjærester"-stuntet kun PR sin skyld 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. juni 2015 #132 Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg digger Robin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 5. juni 2015 #133 Del Skrevet 5. juni 2015 Sant, i tillegg til dette "late som om de er kjærester"-stuntet kun PR sin skyld Hvorfor latet de som de var kjærester? I forrige episode sa hun at hun tok ut 40-50 000 kr i måneden. Etterpå sier hun "det er ikke noe stress for jeg for jo alt gratis" Noe i den duren. Lurer på hva hun bruker så mye penger på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Clarity Skrevet 5. juni 2015 #134 Del Skrevet 5. juni 2015 Hvorfor latet de som de var kjærester? I forrige episode sa hun at hun tok ut 40-50 000 kr i måneden. Etterpå sier hun "det er ikke noe stress for jeg for jo alt gratis" Noe i den duren. Lurer på hva hun bruker så mye penger på? Ut ifra hva jeg skjønte var det fordi det har nyhetsverdi, og fordi det skaper oppmerksomhet. Kjempe teit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 5. juni 2015 #135 Del Skrevet 5. juni 2015 Er det bare meg, eller snakker Sophie Elise kun om seg selv hele tiden? Programmet handler jo om henne, men synes det er litt irriterende. Føler hun alltid har noe negativt å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 5. juni 2015 #136 Del Skrevet 5. juni 2015 Er det bare meg, eller snakker Sophie Elise kun om seg selv hele tiden? Programmet handler jo om henne, men synes det er litt irriterende. Føler hun alltid har noe negativt å si. Enig, men synes egentlig bare synd på jenta. Hun sliter med et fryktelig dårlig selvbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 5. juni 2015 #137 Del Skrevet 5. juni 2015 Hvorfor latet de som de var kjærester? I forrige episode sa hun at hun tok ut 40-50 000 kr i måneden. Etterpå sier hun "det er ikke noe stress for jeg for jo alt gratis" Noe i den duren. Lurer på hva hun bruker så mye penger på? Say what?! Så ikke forrige episode, men hva i all verden kan en attenåring trenger 50.000 i måneden for?Særlig når store deler av det hun trenger til seg selv og barna er sponset? Når jeg var atten levde jeg fint på 5000 i måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLerke Skrevet 5. juni 2015 #138 Del Skrevet 5. juni 2015 Say what?! Så ikke forrige episode, men hva i all verden kan en attenåring trenger 50.000 i måneden for?Særlig når store deler av det hun trenger til seg selv og barna er sponset? Når jeg var atten levde jeg fint på 5000 i måneden. Var Sophie Elise som sa det, ikke Anna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 5. juni 2015 #139 Del Skrevet 5. juni 2015 Say what?! Så ikke forrige episode, men hva i all verden kan en attenåring trenger 50.000 i måneden for?Særlig når store deler av det hun trenger til seg selv og barna er sponset? Når jeg var atten levde jeg fint på 5000 i måneden. Det var vel SE hun mente, men samme greia. De er jo nesten like gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 5. juni 2015 #140 Del Skrevet 5. juni 2015 Ah. Men argumentet står fortsatt: hva i alle dager trenger hun alle de pengene til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg