Gå til innhold

Bloggerne 4

Gjest Blue Ivy.

Anbefalte innlegg

Tror ikke Kristin og Dennis skuespiller. Det er nok flere enn dere tror som har det slik. Kristin har litt av et temperament og liker at ting blir gjort på hennes måte, og når Dennis er litt careface til mange ting, så skjønner jeg at de krangler en del.

Det virker jo ikke kjempealvorlig, men psykologen sa jo at det ikke kommer til å være like morsomt om 15 år.

Det kan godt være de har disse problemene, men jeg kan ikke forestille meg at de faktisk ville tatt med seg kameraer i en reel terapisituasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes Dennis har forfalt siden han var med på Paradise hotel. Da var han jo faktisk kjekk. Nå ser han snuskete ut.

Men jeg tror nok de overdriver og gjør seg til for kameraene.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Dennis har forfalt siden han var med på Paradise hotel. Da var han jo faktisk kjekk. Nå ser han snuskete ut.

Men jeg tror nok de overdriver og gjør seg til for kameraene.

Enig, nå ser han ut som at han lukter vondt. Kristin har også forfalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise klager så sykt og bryter Robin ned syntes jeg, mens han gjør alt for å bygge henne opp. Dårlig deal.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Sophie Elise klager så sykt og bryter Robin ned syntes jeg, mens han gjør alt for å bygge henne opp. Dårlig deal.

Håper de bytter henne ut i neste sesong. Makan til syting og negativitet på den jenta. Robin virker jo som en veldig positiv person som prøver å gjøre det beste ut av ting. De kan ikke kjøre vannscooter for hun MÅ blogge nå. Tror ikke det hadde vært krise hvis hun ventet en time med å blogge :)

Jeg hadde aldri orket å vært sammen med Kristin. Hvis hun er sånn til vanlig å. Slitsomt.

Endret av Blue Ivy.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde å se på dette programmet igår.

Min gud, for noen forferdelige ti min....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner SE irriterer meg mer og mer. Robin virker som en fyr som oppriktig bryr seg, men snakk om å måtte fordøye negativ energi. At han orker.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner egentlig å bli litt lei Bloggerne nå. Siste episoden har jeg ikke giddet å sett. Den jeg liker å se er faktisk Anna. Kanskje fordi hun er ny og jeg er lei de andre. Kristin og Dennis er i tottene på hverandre hele tiden, og SE er bare negativ hele tiden. Marna er jeg å lei av.

Det som irriterende med SE, er at hun hele tiden må få frem det å blogge faktisk er en jobb. Når hun er på ferie, så sier hun "nå er jeg på jobbreise" Altså, vi har fått det med oss at det er en ordentlig jobb og det er så slitsomt. Skjønner ikke hvorfor hun føler hun må forsvare seg hele tiden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdt å se den siste episoden som ligger ute på Tv2 Sumo?

Egentlig ikke. Mye det samme som alle tidligere episoder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Clarity

Syns de kunne byttet ut Kristin fordi hun virker for påtatt, og Anna fordi hun virker for kjedelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de kunne byttet ut Kristin fordi hun virker for påtatt, og Anna fordi hun virker for kjedelig.

Enig, men de tør vel ikke bytte de ut fordi de er for "pene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Clarity

Enig, men de tør vel ikke bytte de ut fordi de er for "pene".

Det er jo mange andre bloggere å ta av.

Hadde vært kult å sett Hedda Ingeborgvik i den serien, men hun er kanskje litt for lite selvopptatt og ordinær til å være med på noe sånt. Ser for meg at Kristina Andersen i den serien hadde hatt god underholdningsverdi, sånn bare fordi hun er hun :P

Endret av Clarity
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen til sophie elise, ja han liker jeg! Fantastisk positiv type!

Jeg også! Hadde aldri trodd det tidligere, men nå virker han utrolig grei å være med faktisk :fnise:

Endret av julie90
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Typen til sophie elise, ja han liker jeg! Fantastisk positiv type!

Jeg også! Hadde aldri trodd det tidligere, men nå virker han utrolig grei å være med faktisk :fnise:

Faktisk enig med dere i det. Men synes det er rart at Sophie Elise, som liker å fremstille seg selv som en dyreforkjemper, kan sitte og le mens de dreper og sløyer fisk. Jeg er ikke vegetarianer eller en veldig sterk dyreforkjemper, men jeg følte meg direkte uvel når de dreiv på med fisken og Robin nevnte at han kunne kjenne at den enda levde og at hjertet slo. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

SE er ingen dyreforkjemper når hun bruker ekte skinn og bruker sminke som tester på dyr. Hun skrev jo et innlegg på bloggen for en stund tilbake da hun sa det mer en fasade og hun ville fremstå viktig/smart angående å være en dyrevenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare bedre og bedre inntrykk av Robin for hver episode av bloggerne! Han virker jo superherlig :) SÅ Positiv når de var i Harstad da :fnise:  Søtt!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...