Gå til innhold

Bloggerne 4

Gjest Blue Ivy.

Anbefalte innlegg

Savner Suzanne! Ellers syntes jeg det er en god gjeng. Kristin er dårlig skuespiller da, det lyser av isenesetting. Det er det helt sikkert med de andre også, men de skjuler det litt bedre?

Hun var ganske ekstrem da hun var med på PH også da :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest medeus

Marna er den eneste som er verdt å se på.

PS: SE er møkk kjedelig og tar alt for mye plass. Sure folk er det da nok av på trikken om morgenen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du har fulgt med skikkelig :fnise:

Haha,mente Mamma til Michelle.

Stakkar, mente ikke hun lille jenta selvsagt :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Marna blir mer og mer too much. Hun var gøyal før, men nå skal hun på død og liv være morsom og gæærn hele tiden... SE er bare sur og grinete. Syntes Aabel var interesant fordi hun hadde litt mer substans enn de andre!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Marna blir mer og mer too much. Hun var gøyal før, men nå skal hun på død og liv være morsom og gæærn hele tiden... SE er bare sur og grinete. Syntes Aabel var interesant fordi hun hadde litt mer substans enn de andre!

Aabel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det kunne vært gøy å kanskje sett Ida Wulf, Marthe Borge og Kristina Andersen i serien jeg. Fått et innblikk i hverdagen til KA, er den virkelig så perfekt som hun skal ha det til? osv...

Det har du SÅ rett i! Og skulle så gjerne sett Ida Wulff med. Hun virker så ekte og ærlig (og morsom) :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammatilmichelle avslørte seg selv litt i en av de forrige episodene. Lager innlegg om at William var på din første fotballtrening, men tok de ikke bare bilder? Ikke vet jeg, men virket sånn

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh Sophie Elise virker så care når hun ble intervjua av han fra God Kveld Norge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Marna bedre før. Nå har hun blitt som alle andre bloggere og er mest opptatt av annonseinnlegg og å tjene mest mulig penger. Og Sophie Elise virker konstant sur og misfornøyd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor de måtte vise merkelapene på de solbrillene Marna skulle kjøpe?

Jeg er lei SE, men synes hun er bedre nå enn det hun var før. Hun var fryktelig sutrete og negativ i sesong 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh Sophie Elise virker så care når hun ble intervjua av han fra God Kveld Norge :P

Hehe, ja sant. Tror hun bare ville bli ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mammatilmichelle avslørte seg selv litt i en av de forrige episodene. Lager innlegg om at William var på din første fotballtrening, men tok de ikke bare bilder? Ikke vet jeg, men virket sånn

Litt vanskelig for en baby på 4 måneder å sparke fotball da :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun heter jo Aabel... :P

Jeg visste ikke hvem det var og vet ikke hva alle heter til etternavn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååå... Jeg savner Eirin. Hun er så nydelig! Sophie Elise er jeg litt lei av, men det er mest fordi hun har vært med i alle sesongene og det er liksom alltid det samme med henne, kropp, kropp og kropp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart SE klager over at alle bare bryr seg om kroppen og utseende hennes, men det er ikke rart det. Altså før hun ble 19-20 hadde hun rukket å fått nye pupper, operert nesen, restylane og botox her og der. Jeg forstår jo at hun blir en del diskutert på det området. Hun har forandra seg mye i ansiktet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...