Gjest Blue Ivy. Skrevet 19. april 2015 #1 Del Skrevet 19. april 2015 Hva synes dere? Jeg liker Marna best. Merker at hun er eldre enn de andre. Jeg liker Kristin å, men hun er så kjeftete ovenfor Dennis. Håper hun bare gjør seg til for kameraene. Sophie Elise er jeg lei av. Kan godt bytte henne ut. Anna virker helt grei, men har ikke fått et inntrykk av henne enda., Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 19. april 2015 #2 Del Skrevet 19. april 2015 Jeg likte hvordan Marna lurte Ørjan Hadde sikkert gjort det samme selv. Anna virker som en god mor Jeg får litt vondt av SE mtp urenheter og vet selv hvor jævlig det kan være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 19. april 2015 #3 Del Skrevet 19. april 2015 Er så lei av Sophie Elise 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heihei123 Skrevet 19. april 2015 #4 Del Skrevet 19. april 2015 Jeg tror denne sesongen blir mye bedre enn de andre! Synes alle som er med er interessante 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PatrickBateman_ Skrevet 19. april 2015 #5 Del Skrevet 19. april 2015 Er litt lei av Marna egentlig. Synes Ørjan tar litt for mye styring, er jo ikke han som er blogger Ellers synes jeg Anna skulle holdt seg til Unge Mødre, men er glad for at Suzanne ble bytta ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 19. april 2015 #6 Del Skrevet 19. april 2015 Syns Marna er så morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 20. april 2015 #7 Del Skrevet 20. april 2015 Syns Marna er så morsom Haha, hun var så søt i forrige episode når hun hyrte vaskehjelp for å ha tid til å dra ut og shoppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 20. april 2015 #8 Del Skrevet 20. april 2015 Savner Suzanne! Ellers syntes jeg det er en god gjeng. Kristin er dårlig skuespiller da, det lyser av isenesetting. Det er det helt sikkert med de andre også, men de skjuler det litt bedre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 20. april 2015 #9 Del Skrevet 20. april 2015 Savner Suzanne! Ellers syntes jeg det er en god gjeng. Kristin er dårlig skuespiller da, det lyser av isenesetting. Det er det helt sikkert med de andre også, men de skjuler det litt bedre? Åh, jeg liker virkelig Kristin! Når synes du det så iscenesatt ut? Haha, er dårlig til å spotte sånt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 20. april 2015 #10 Del Skrevet 20. april 2015 Åh, jeg liker virkelig Kristin! Når synes du det så iscenesatt ut? Haha, er dårlig til å spotte sånt Den bilkjøringen når de skulle late som de ble sure på hverandre f. Eks. Sånt blir så klæint... Men det er tusen ganger bedre enn å måtte høre på hun Eirin snakke om mobbehistorien sin for 17. Gang, hun var utrolig utrolig kjedelig... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 20. april 2015 #11 Del Skrevet 20. april 2015 Den bilkjøringen når de skulle late som de ble sure på hverandre f. Eks. Sånt blir så klæint... Men det er tusen ganger bedre enn å måtte høre på hun Eirin snakke om mobbehistorien sin for 17. Gang, hun var utrolig utrolig kjedelig... Haha, ååå jeg ble så lei Eirin! Glad hun ikke er med lengre! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjibba Skrevet 20. april 2015 #12 Del Skrevet 20. april 2015 Liker Marna best (Og det er den einaste bloggen eg gidder å lese. Dei fleste andre er dørgende kjedeleg.) Hadde ikkje Marna vore med trur eg ikkje eg hadde fulgt med. Er jo litt kjekt å sjå på dei andre òg men.. Håpar det blir litt andre bloggarar med etter kvart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 20. april 2015 #13 Del Skrevet 20. april 2015 Synes de godt kan bytte ut Sophie Elise og Marna. Jeg liker Marna, men hadde vært gøy med noen nye Kristin er en skikkelig brautende bergenser, men jeg liker ho jeg. Noen som vet hva nettbutikken hennes heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 20. april 2015 #14 Del Skrevet 20. april 2015 Syns det kunne vært gøy å kanskje sett Ida Wulf, Marthe Borge og Kristina Andersen i serien jeg. Fått et innblikk i hverdagen til KA, er den virkelig så perfekt som hun skal ha det til? osv... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 20. april 2015 #15 Del Skrevet 20. april 2015 Er litt lei av Marna egentlig. Synes Ørjan tar litt for mye styring, er jo ikke han som er blogger Ellers synes jeg Anna skulle holdt seg til Unge Mødre, men er glad for at Suzanne ble bytta ut. Enig. Ble litt for mye angst og dårlig selvtillit på den dama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smygende_lodde Skrevet 21. april 2015 #16 Del Skrevet 21. april 2015 Synes de godt kan bytte ut Sophie Elise og Marna. Jeg liker Marna, men hadde vært gøy med noen nye Kristin er en skikkelig brautende bergenser, men jeg liker ho jeg. Noen som vet hva nettbutikken hennes heter? Styleconnection.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 21. april 2015 #17 Del Skrevet 21. april 2015 Haha, hun var så søt i forrige episode når hun hyrte vaskehjelp for å ha tid til å dra ut og shoppe Tenk å ha så mye penger at en kn hyre vaskehjelp og så gå ut på (dyr!) shopping! Bare de brillene er jo mer enn mitt årlige klesbudsjett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 21. april 2015 #18 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) SE er kjedelig og hun tar for mye plass i programmet. Hun Michelle er ogÅ kjedelig. Endret 21. april 2015 av MiniMjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 21. april 2015 #19 Del Skrevet 21. april 2015 Tenk å ha så mye penger at en kn hyre vaskehjelp og så gå ut på (dyr!) shopping! Bare de brillene er jo mer enn mitt årlige klesbudsjett. Enig. Er vilt hvor mye bloggere faktisk tjener. Merker jeg blir litt sjalu 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heihei123 Skrevet 21. april 2015 #20 Del Skrevet 21. april 2015 SE er kjedelig og hun tar for mye plass i programmet. Hun Michelle er ogÅ kjedelig. Tror ikke du har fulgt med skikkelig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg