Gå til innhold

Bloggerne 4

Gjest Blue Ivy.

Anbefalte innlegg

Gjest Blue Ivy.

Hva synes dere?

Jeg liker Marna best. Merker at hun er eldre enn de andre.

Jeg liker Kristin å, men hun er så kjeftete ovenfor Dennis. Håper hun bare gjør seg til for kameraene.

Sophie Elise er jeg lei av. Kan godt bytte henne ut.

Anna virker helt grei, men har ikke fått et inntrykk av henne enda.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte hvordan Marna lurte Ørjan :fnise: Hadde sikkert gjort det samme selv.

Anna virker som en god mor :)

Jeg får litt vondt av SE mtp urenheter og vet selv hvor jævlig det kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror denne sesongen blir mye bedre enn de andre! Synes alle som er med er interessante :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt lei av Marna egentlig. Synes Ørjan tar litt for mye styring, er jo ikke han som er blogger :fnise: Ellers synes jeg Anna skulle holdt seg til Unge Mødre, men er glad for at Suzanne ble bytta ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns Marna er så morsom :laugh:

Haha, hun var så søt i forrige episode når hun hyrte vaskehjelp for å ha tid til å dra ut og shoppe :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Suzanne! Ellers syntes jeg det er en god gjeng. Kristin er dårlig skuespiller da, det lyser av isenesetting. Det er det helt sikkert med de andre også, men de skjuler det litt bedre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Suzanne! Ellers syntes jeg det er en god gjeng. Kristin er dårlig skuespiller da, det lyser av isenesetting. Det er det helt sikkert med de andre også, men de skjuler det litt bedre?

Åh, jeg liker virkelig Kristin! Når synes du det så iscenesatt ut? Haha, er dårlig til å spotte sånt :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg liker virkelig Kristin! Når synes du det så iscenesatt ut? Haha, er dårlig til å spotte sånt :fnise:

Den bilkjøringen når de skulle late som de ble sure på hverandre f. Eks. Sånt blir så klæint... Men det er tusen ganger bedre enn å måtte høre på hun Eirin snakke om mobbehistorien sin for 17. Gang, hun var utrolig utrolig kjedelig...
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilkjøringen når de skulle late som de ble sure på hverandre f. Eks. Sånt blir så klæint... Men det er tusen ganger bedre enn å måtte høre på hun Eirin snakke om mobbehistorien sin for 17. Gang, hun var utrolig utrolig kjedelig...

Haha, ååå jeg ble så lei Eirin! Glad hun ikke er med lengre!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Marna best :) (Og det er den einaste bloggen eg gidder å lese. Dei fleste andre er dørgende kjedeleg.) Hadde ikkje Marna vore med trur eg ikkje eg hadde fulgt med. Er jo litt kjekt å sjå på dei andre òg men..

Håpar det blir litt andre bloggarar med etter kvart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de godt kan bytte ut Sophie Elise og Marna. Jeg liker Marna, men hadde vært gøy med noen nye :)

Kristin er en skikkelig brautende bergenser, men jeg liker ho jeg. Noen som vet hva nettbutikken hennes heter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det kunne vært gøy å kanskje sett Ida Wulf, Marthe Borge og Kristina Andersen i serien jeg. Fått et innblikk i hverdagen til KA, er den virkelig så perfekt som hun skal ha det til? osv...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Er litt lei av Marna egentlig. Synes Ørjan tar litt for mye styring, er jo ikke han som er blogger :fnise: Ellers synes jeg Anna skulle holdt seg til Unge Mødre, men er glad for at Suzanne ble bytta ut.

Enig. Ble litt for mye angst og dårlig selvtillit på den dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de godt kan bytte ut Sophie Elise og Marna. Jeg liker Marna, men hadde vært gøy med noen nye :)

Kristin er en skikkelig brautende bergenser, men jeg liker ho jeg. Noen som vet hva nettbutikken hennes heter? :)

Styleconnection.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, hun var så søt i forrige episode når hun hyrte vaskehjelp for å ha tid til å dra ut og shoppe :laugh:

Tenk å ha så mye penger at en kn hyre vaskehjelp og så gå ut på (dyr!) shopping!

Bare de brillene er jo mer enn mitt årlige klesbudsjett.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE er kjedelig og hun tar for mye plass i programmet. Hun Michelle er ogÅ kjedelig.

Endret av MiniMjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å ha så mye penger at en kn hyre vaskehjelp og så gå ut på (dyr!) shopping!

Bare de brillene er jo mer enn mitt årlige klesbudsjett.

Enig. Er vilt hvor mye bloggere faktisk tjener. Merker jeg blir litt sjalu :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE er kjedelig og hun tar for mye plass i programmet. Hun Michelle er ogÅ kjedelig.

Tror ikke du har fulgt med skikkelig :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...